سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213



قراردادن زباله روی صندوق خودرو/ آقای محمدی: لطفاً پلیس راهنمایی و رانندگی برای رانندگانی که زباله منزل‌شان را روی صندوق خود قرار می‌دهند و یادشان می‌رود که درون سطل زباله بیندازند و متأسفانه در مسیر راه می‌افتند، اعمال  جریمه‌ای قرار دهد.

خرابی آسفالت خیابان افشاری حد فاصل خیابان دماوند/ خانم مکروحی: آسفالت خیابان افشاری حد فاصل خیابان دماوند بسیار خراب است لطفاً مسئولان مربوطه رسیدگی فرمایند.

زیر گذر جدید پانزده خرداد/ آقای خامسی: زیر گذر تازه‌تأسیس مترو 15 خرداد به بازار فاقد پله برقی است. لطفاً مسئولان محترم برای ایجاد پله برقی اقدام لازم  را انجام دهند.

تأخیر در حرکت اتوبوسرانی تهران: یک شهروند در تماس خود با «ایران» بیان داشت: اتوبوس‌های بیمارستان امام خمینی(ره) به شهید بهشتی خیلی کم است و به همین علت ساعت حرکت آنها بعضی وقت‌ها به بالای یک ساعت می‌رسد. به همین منظور مسافرین در ایستگاه‌ها از خیر اتوبوس می‌گذرند و با ماشین‌های تاکسی و غیره خود را به مقصد می‌رسانند. از مسئولان تقاضا رسیدگی داریم.