سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213



جـوابیه

پاسخ به مطلب روزنامه ایران، مورخ 30/10/1400 صفحه یک با عنوان: افزایش ساعت کار مترو: احتراماً‌ خواهشمند است درخصوص مطلب مندرج در آن روزنامه، پنجشنبه مورخ 30/10/1400 صفحه یک با عنوان: افزایش ساعت کار مترو، پاسخ زیر در همان صفحه به چاپ برسد:
با سلام، احتراماً ضمن تشکر از مسافر گرامی، به اطلاع می‌رساند: قبل از شیوع ویروس کرونا، پایان ساعت کار قطارهای مترو در کلیه خطوط،
10 و 30‌دقیقه شب بود که با تصمیم ستاد مقابله با کرونا، از آن زمان تاکنون نیم ساعت کاهش یافته است. گفتنی است که شرکت بهره‌برداری مترو پس از تصمیم و ابلاغ جدیدترین دستورالعمل این ستاد، طبق برنامه‌ریزی و جدول تنظیمی جدید، در خدمت مسافران گرامی این وسیله حمل و نقل عمومی خواهد بود.
احسان حامد مقدم
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل

نظــــــر مـــردم

پرداخت عادلانه یارانه معیشتی بین افراد واجد شرایط/ آقای میشاوی: لطفاً نسبت به پرداخت یارانه معیشتی یک بازنگری صورت گیرد زیرا متأسفانه افرادی که مستحق این یارانه هستند آن را دریافت نمی‌کنند.
قیمت‌های خودسرانه فروشندگان مواد خوراکی در ترمینال بیهقی (آرژانتین)/ یک شهروند: در ترمینال آرژانتین بعضی از فروشندگان بالاتر از قیمت درج شده کالا اقدام به فروش می‌کنند. لطفاً مسئولان بازرسی نظارت دقیق‌تری داشته باشند.
افزایش نرخ نان در بعضی از نانوایی‌ها / خانم خامسی:  علت افزایش نرخ نان در بعضی از نانوایی‌ها چیست؟ از شورای آرد و نان درخواست رسیدگی داریم.
افزایش قیمت خودروهای سنگین /  آقای کمالی:  لطفاً دولتمردان جلوی گرانی خودروهای سنگین را بگیرند.