سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

جـوابیه



پاسخ به مطلب روزنامه ایران، مورخ 16/11/1400 صفحه 1 با عنوان: خرابی پله برقی مترو میرداماد / احتراماً خواهشمند است درخصوص مطلب مندرج در آن روزنامه، چهارشنبه مورخ 6/11/1400 صفحه 1 با عنوان: خرابی پله برقی مترو میرداماد، پاسخ زیر در همان صفحه به چاپ برسد: با سلام، احتراماً ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی، به اطلاع می‌رساند: پله برقی 001 ایستگاه متروی میرداماد به دلیل خرابی هندریل، چند روز غیرفعال بود که خوشبختانه با تأمین قطعه یدکی در روز پنجم دی ماه رفع نقص و راه‌اندازی گردید و اینک در خدمت مسافران این ایستگاه قرار دارد.
احسان حامد مقدم / سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل

نظــــــر مـــردم

ترافیک در خیابان رازی به سمت جمهوری:  مدتی است تردد در مسیر خیابان رازی به سمت جمهوری (پشت خیابان تالار وحدت) به سختی انجام می‌پذیرد. لطفاً شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی ترتیبی اتخاذ نمایند تا بار ترافیکی در این محدوده کاسته شود.
خرابی پله برقی روگذر مترو علی‌آباد: مدت یک ماه است پله برقی روگذر مترو علی‌آباد خراب شده  و افرادی را که ناتوان و سالخورده هستند دچار مشکلات عدیده‌ای کرده است. متأسفانه شهرداری نیز هیچگونه اقدامی در این خصوص نکرده است.