سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075  021     پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم



جریمه دیرکرد وام قرض‌الحسنه/ آقای محمدجواد ابراهیمی از خرم آباد: بنده کارگر روزمزد هستم .چند سال قبل وامی از بانک کشاورزی دریافت کردم و اقساط آن را نتوانستم بموقع پرداخت کنم و چندماه یکبار پرداخت می‌‌کردم. الان بانک اعلام کرده بابت دیرکرد اقساط باید 5 میلیون پرداخت کنم. در صورتی که وام قرض‌الحسنه بوده و در حال حاضر یک میلیون و 800 هزار تومان از وام باقی مانده. از مسئولان خواهش دارم که جریمه دیرکرد را نگیرند چرا که توان پرداخت آن را ندارم.

پوشش دارو توسط تأمین اجتماعی/ خانم کلیمی: تأمین اجتماعی برخی از داروها را پوشش نمی‌دهد و ما مجبور هستیم که این داروها را به صورت آزاد خریداری کنیم. از مسئولان محترم تأمین اجتماعی درخواست رسیدگی دارم.

ثبت نام در قرعه‌کشی خودرو/ آقای عرب سرخی: بنده بیش از 48 بار در قرعه‌کشی شرکت‌های خودروساز  برای دریافت خودرو ثبت نام کردم ولی متأسفانه در هیچ دوره‌ای برنده نشدم. در عین حالی که هیچ گونه وسیله نقلیه شخصی نداشته و ندارم و از دو شرکت خودروسازی بزرگ هیچ گونه خودرویی دریافت نکردم. لطفاً پیگیری شود که این خودرو‌ها توسط چه کسانی دریافت می‌‌شود؟ این بی عدالتی کی می‌‌خواهد تمام شود؟

مرتکبین به قتل چرا مورد بخشش قرار می‌‌گیرند؟/ آقای بخشی: می‌خواستم بدانم فردی که با آتش زدن مأموران مرتکب شهادت سرباز وظیفه شده و بیش از این نیز سابقه شرارت و تجاوز به عنف و زورگیری و... داشته چرا باید توسط افرادی به عنوان خیرین موجب عفو و بخشش قرار گیرد؟مگر این شخص چه کاره است که می‌‌بایست مورد بخشش قرار گیرد؟ یا مواردی بوده که اعلام شده به خاطر سال نو 5 نفر از محکومین به قصاص به کمک خیرین آزاد شدند. چرا اشخاصی  را که به خاطر موارد مالی در زندان‌ها هستند آزاد نمی‌کنند و اشخاصی را که مرتکب قتل و جنایت شدند آزاد می‌‌کنند؟