سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم



جبران صدمات 8 ساله در 8 ماه ممکن نیست/ یک شهروند از تهران: بانیان وضع موجود که سال‌ها معیشت مردم را به برجام گره زده بودند و تورم و گرانی افسار گسیخته را برای دولت به ارث گذاشتند بهتر است فعلاً سکوت کنند. جبران صدماتی که در 8 سال به اقتصاد کشور وارد شد قطعاً در عرض 8 ماه ممکن نیست.
خرابی آسفالت خیابان شهید شاهرضایی لویزان/ آقای خسرو بحرینی: منطقه ۴ ناحیه ۳ لویزان خیابان شهید شاهرضایی سرتاسر خیابان تا انتهای پایگاه بسیج خرابی آسفالت دارد و چندین بار اعلام کردیم اما ترتیب اثر داده نشده لطفاً مسئولین محترم شهرداری رسیدگی فرمایند.
مرمت آسفالت پل حافظ/ خانم کاسب: آسفالت پل حافظ شرایط خوبی ندارد و دارای چاله‌های بسیاری می‌باشد. از شهرداری محترم تقاضای بررسی داریم.
ساعت کاری نانوایی ها / خانم خامسی: بعضی از نانوایی‌ها در تعطیلات رسمی کار نمی‌کنند و ساعت کار مشخصی ندارند. از مسئولین محترم تقاضای رسیدگی دارم.
رسیدگی به وضع بهداشت شهرستان  عباس‌آباد تنکابن/ یک شهروند: زباله و آشغال در شهر زیاد است و از شهرداری خواهشمندیم که در این خصوص رسیدگی فرمایند.
شفاف‌سازی درخصوص حقوق مسئولان/  صادقی از کرج:  از قوه قضائیه و مقننه خواستارم که آرای نمایندگان در هر مورد شفاف باشد و دیگر اینکه حقوق مسئولین در سایت باشد تا مردم ببینند که مسئولین ما چقدر حقوق دریافت می‌کنند. در ایران تفاوت حقوق ۵۰ برابر می باشد در صورتی که در کشورهای پیشرفته ۵ الی ۶ برابر می باشد.