داور علیه رئیس «عصر جدید» جوجه کباب به سبک سوپرمن و برگ برنده جدید آبی ها


 
 
 


داور علیه رئیس«عصر جدید»!
چرا ژاله صامتی از به گفته خودش،رئیس بازی احسان علیخانی گلایه کرد؟
 
جدیدترین قسمت «هشتگ عصر جدید» به گفت‌وگو با داوران فصل سوم این مسابقه اختصاص داشت. سوال ایمان قیاسی از ژاله صامتی درباره این که چرا زنگ طلایی‌اش را زودتر نزده، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد و بریده ویدئوی این بخش از برنامه دست به دست شده است. ماجرای زنگ طلایی دیرهنگام ژاله صامتی و گلایه این داور از احسان علیخانی چیست؟ انتقاد ژاله صامتی اگر لحظه زنگ طلایی ژاله صامتی برای گروه ترانه را دیده باشید، به خاطر دارید که این داور تا انتهای اجرا رای خود را ثبت نکرد و احسان علیخانی رای او را بست و قرار شد قضاوت به تماشاگران سپرده شود، اما طبق خواسته ژاله صامتی امکان ثبت رای برای او فراهم شد و علیخانی   در این لحظه ضمن اعلام نظر مثبت اش راجع به زنگ طلایی، گفت که امکان زدن زنگ طلایی را فراهم می‌کند و اهرم مربوط به بالا آمدن زنگ را کشید و به این ترتیب ژاله صامتی زنگ طلایی را به صدا درآورد. صامتی در «هشتگ عصر جدید»، با ذکر قید «متاسفانه»، این طور ماجرا را توضیح داد که چون امکان باز شدن زنگ طلایی زیر دست علیخانی ‌است، او به احسان علیخانی اشاره کرده که اهرم را بکشد، اما چون در موقع لزوم حواسش به داوران نیست، متوجه نشده! او همچنین یادآوری کرد که در آن برنامه تاکید کرده که عمدا رای نداده تا فکر کند، اما باز هم علیخانی موضوع را ادامه داده، چون می‌خواهد رئیس باشد! او البته این جمله را با لحنی آمیخته به شوخی گفت، اما به نظر می‌رسد چندان هم از این ساختار راضی نیست. زنگ طلایی بدون ‌غافلگیری در فصل سوم مسابقه، شیوه عجیبی برای اعلام زنگ طلایی طراحی شده است. ابتدا احسان علیخانی باید اهرمی را که روی میز خودش است بالا بکشد تا زنگ طلایی زیر میز داوران بالا بیاید. این شیوه باعث می‌شود زنگ طلایی با مقدمه اعلام شود و هیجان زدن آن از بین برود، در نتیجه انتقاد ژاله صامتی از اتفاقی که در آن برنامه افتاد درست به نظر می‌رسد. علاوه بر این، گاهی احسان علیخانی پیش از داوران اعلام می‌کرد که یک اجرای خاص  قابلیت طلایی شدن دارد و پیشنهاد می‌کرد که به آن فکر کنند! این موضوع نیز استقلال رای داوران را کمتر   و این تصور را ایجاد می‌کند که ممکن است داوران تحت تاثیر نظر علیخانی تنها زنگ طلایی خود را برای آن اجرا به صدا درآورند هرچند که در فصول قبلی نیز زنگ طلایی روی میز احسان علیخانی قرار داشت، اما غافلگیری آن در مقایسه با فصل سوم بیشتر بود.         شبکه های اجتماعی جوجه کباب به سبک سوپرمن  بازیگرفیلم سوپرمن به مناسبت تولد ۳۹ سالگی برای خودش جوجه کباب با برنج زعفرانی درست کرده است  به تازگی در فضای مجازی فیلم و عکس‌هایی از بازیگر معروف فیلم‌های سوپرمن و ویچر «هنری کویل» منتشر شده که در حال درست کردن جوجه کباب برای روز تولدش است. آقای بازیگر که برای تولد ۳۹ سالگی‌اش جوجه کباب درست کرده ، آن را  با برنج زعفرانی و ماست و خیار  و نان سنگک به سبک ایرانی پخته و از نتیجه هم بسیار راضی بوده ‌است. به همین دلیل در ادامه به شما  ترفندهای پخت جوجه کباب را خواهیم گفت.
 نگذارید جوجه کباب سفت شود
اگر می خواهید جوجه کباب شما خشک و سفت نشود و مانند رستوران ها نرم و خوشمزه باشد ، حتما مقدار آب لیمو ترش موجود در جوجه کباب را با دقت اضافه و از اضافه کردن آب
 لیمو ترش زیاد خودداری کنید زیرا گوشت مرغ را سفت
 می کند.اضافه کردن آب لیموی زیاد علاوه بر این که باعث سفت شدن جوجه کباب می شود باعث می شود طعم جوجه کباب شما بیشتر از این که شبیه جوجه کباب باشد شبیه جوجه ترش شود و به طور کلی ماهیت کباب شما زیر سوال برود.
 جوجه کباب با سس مایونز
یکی از موادی که برای طعم دار کردن جوجه کباب استفاده می شود سس مایونز است. برای  هشت نفر  یک فنجان سس مایونز را به همراه دو قاشق غذاخوری ماست چکیده مخلوط و به همراه دیگر مواد برای طعم دار کردن جوجه ها استفاده کنید.
  ریشه سیر خام را جدا کنید
اگر می خواهید به جوجه سیر خام اضافه کنید بهترین کار این است که ریشه سیر را جدا  کنید و کل بوته سیر را از وسط برش بزنید و به مواد اضافه کنید . این کار  بوی گوشت مرغ را می گیرد و طعم خوبی به سیر می دهد.
 فلفل دلمه ای را خلالی کنید
برای اضافه کردن فلفل
 دلمه ای، باید آن را به صورت سفره ای تمیز کنید و به شکل  خلالی خرد و  پس از افزودن پیاز به موادتان اضافه کنید.
 زعفران را با یخ دم کنید
برای تهیه جوجه کباب باید حتما از زعفران زیاد  استفاده کنید اما در برخی موارد،  افراد زعفران را آخر کار به جوجه اضافه می‌کنند که باعث می شود زعفران به خورد جوجه‌ها نرود. برای این که زعفران بسیار غلیظ تر و خوش رنگ تر شود باید زعفران را با یخ دم کنید . سپس زعفران دم شده را به جوجه های خام که هنوز هیچ چیزی به آن اضافه نکرده‌اید  بیفزایید  و ورز دهید تا کاملا زعفران به خورد جوجه ها برود. پس از  
ورز دادن حدود یک ساعت به جوجه ها استراحت دهید تا کاملا زعفران را به خود جذب کند.


 
      استقلال یک امتیاز دیگر از پرسپولیس پیش افتاد گل ژستد در دربی، برگ برنده جدید آبی ها   در ابتدای لیگ بیست و یکم بود که مدیران فدراسیون فوتبال از قانون جدیدی برای به ‌کارگیری تعیین رتبه تیم‌های دارای امتیاز مساوی خبر دادند. پس از این که در لیگ‌های پایین‌تر و در هفته‌های انتهایی نتایج عجیب و پر گلی برای صعود و سقوط تیم‌ها به دست آمد، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت به‌ جای در نظر گرفتن تفاضل گل برای تعیین رتبه تیم‌های هم امتیاز، از قانون بازی رو در رو استفاده کند.اما نتایج استقلال و پرسپولیس به ‌عنوان تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی و کسب نتیجه تساوی در دو بازی رفت ‌و برگشت باعث شد تا پای این قانون جدید یک ‌بار دیگر به محافل فوتبالی کشور باز شود. هواداران استقلال مدعی شدند در بازی رو در رو دست برتری را دارند چرا که در شهرآوردی که به میزبانی پرسپولیس برگزار شده، دو تیم به ‌تساوی یک – یک رسیده‌اند و شاگردان فرهاد مجیدی به ‌دلیل گل زده در خانه حریف، نسبت به رقیب سنتی دارای برتری هستند.اما این مسئله با اعتراض هواداران پرسپولیس و مدیران این تیم مواجه شد چرا که مسئولان فدراسیون شرایط پیش‌ آمده را در قانون مصوبه پیش ‌بینی نکرده بودند و نامی از محاسبه گل زده در خانه حریف به میان نیامده بود. طی روزهای گذشته، سهیل مهدی به‌ عنوان مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگویی با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد در این زمینه به ماده ۱۰ آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر استناد می‌شود که در آن جا گل زده در خانه حریف نیز مدنظر قرار گرفته و به همین دلیل استقلال نسبت به پرسپولیس دست برتری را دارد.اما این گفته چند شب پیش توسط کامرانی‌فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال رد شد که این ادعا نیز واکنش‌های سازمان لیگ را در پی داشت. حالا و پس از کش‌وقوس های فراوان، روش تعیین تیم‌های سقوط و صعود کننده هم امتیاز در پایان لیگ‌ها و شرایط بازی رو در رو روی سایت سازمان لیگ قرار گرفته تا به این ابهامات پایان داده شود. هرچند که اطلاعیه سازمان لیگ کمی گنگ و نامفهوم به نظر می‌رسد اما نکته کلیدی این اطلاعیه همان ماده ۱۰ است که در صورت برابری امتیازات و گل‌های زده تیم‌ها به آن رجوع خواهد شد و در این زمینه و در مقایسه وضعیت سرخابی‌ها، این استقلال است که وضعیت بهتری نسبت به پرسپولیس دارد.در ماده ۱۰ آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر آمده است: «در هر مسابقه پلی آف برای مشخص کردن تیم برنده ابتدا امتیاز حاصل از بازی‌های رو در رو ملاک عمل است و سپس در صورت تساوی امتیاز، گل زده در خانه حریف به‌ صورت دوبرابر محاسبه می‌شود.» این همان قانونی است که سازمان لیگ برای حل مشکل پیش ‌آمده در خصوص بازی‌های رو در روی استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته است. از آن جایی ‌که شاگردان مجیدی در دربی که به میزبانی پرسپولیس برگزار شد توسط رودی ژستد به گل رسیده‌اند، در نتیجه در بحث بازی رودررو، برتری از آن استقلال است.