شهادت 2 مرزبان در سلماس حین مأموریت

  معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از شهادت دو تن از سربازان هنگ مرزی سلماس حین ماموریت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌، بنا به اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی، روز جمعه دوتن از سربازان هنگ مرزی سلماس به‌نام‌های «نیما حاجی پور» اهل روستای گنگچین ارومیه و «امیر اقاوردی زاده» اهل نقده حین گشت‌زنی و پایش و رصد نوار مرزی به لقاءالله پیوستند.
فرماندهی مرزبانی استان ضمن تسلیت به خانواده‌های محترم شهدا و مردم شریف استان اعلام می‌دارد جزئیات خبر به قید فوریت به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
تسلیت رهبر انقلاب به مصیبت‎دیدگان سیل‎های اخیر و تشکر از حضور سریع مسئولان و تلاش گروه‌های امدادی اشتباه نکنید! در اوکراین، آمریکا با روسیه می‌جنگد نمایش قدرت علیه فتنه در بغداد حکیم: حشدالشعبی افتخار ملی است تنها راه پیش‌روی سوریه آزاد‌سازی نظامی(یادداشت روز) آن سگ بي‌گناه آمريكايي!(نکته) اخبار ویژه حضور رئیس‌جمهور در منطقه سیل‌زده فیروزکوه و دیدار چهره به چهره با مردم عصبانیت جریان اشرافی از مدیریت جهادی در مناطق سیل‌زده نخست‌وزیر اسپانیا: کراوات نزنید تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود! بازداشت تبعه سوئدی به اتهام جاسوسی توسط وزارت اطلاعات عصبانیت جریان اشرافی از مدیریت جهادی در مناطق سیل‌زده «عادل آذر» دار فانی را وداع گفت سید حسن نصرالله: مقاومت اسلامی قابل تفکیک از کربلا و عاشورا و زینب (س) نیست شهادت 2 مرزبان در سلماس حین مأموریت عصبانیت جریان اشرافی از مدیریت جهادی در مناطق سیل‌زده عصبانیت جریان اشرافی از مدیریت جهادی در مناطق سیل‌زده