رهبر انقلاب: آیت‌الله ناصری بیان نافذی در جهت نشر معارف اخلاقی داشت

  حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربانی و سالک الی‌الله آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
رحلت عالم ربانی و سالک الی‌الله آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری رحمه‌ًْالله ‌علیه را به عموم مردم اصفهان و به همه‌ ارادتمندان و مستفیدان از فیوضات آن مرحوم، و بالخصوص به فرزندان محترم و مکرّم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.


این عالم بزرگوار و معلّم اخلاق، وظیفه‌ بزرگ تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش دانسته و با بهره‌‌مندی از خشیت و خضوع دل نورانی خود، بیان اثرگذار و نافذی را در این جهت به کار می‌بردند؛ رحمت و رضوان خدا بر ایشان باد. از خداوند متعال قبول خدمات و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۵ شهریور ۱۴۰۱
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب: آیت‌الله ناصری بیان نافذی در جهت نشر معارف اخلاقی داشت 5 میلیون تن کالای اساسی در حال ترخیص از بنادر کشور است فاجعه انرژی در اروپا رسانه‌های غربی: به خاطر خدا کاری کنید از خیانت در اِعمال تحریم تا تلاش برای غلبه بر تحریم(یادداشت روز) اخبار ویژه سازمان ملل میانجی یا یک طرف جنگ یمن؟ پس از افتتاح هفتگی پروژه‌های شهری، از ۱۲ بهمن تا عید هر روز افتتاح طرح خواهیم داشت دیدگاه‌های جامعه پزشکی و‌ پرستاری/در تدوین طرح‌ها و لوایح مورد توجه قرار می‌گیرد قالیباف: پیشرفت‌های صنایع دفاعی باید به بخش مردمی منتقل شود تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکل آب همدان/وزیر نیرو؛ وسط میدان امسال در عراق 20 هزار نیرو از آسمان و زمین امنیت پیاده‌روی اربعین را تأمین می‌کنند وزیر جنگ اسرائیل:خروج آمریکا از برجام اشتباه بود برجام نمی‌تواند همه مشکلات ایران را حل کند! 5 میلیون تن کالای اساسی در حال ترخیص از بنادر کشور است 5 میلیون تن کالای اساسی در حال ترخیص از بنادر کشور است