با باورهای ملت بازی نکنید!

آفتاب‌یزد- گروه‌شبکه: ملقب به جان سخت، کشنده، عجیب و مشهور به نیسان آبی هستند. همان نیسان‌های آبی که با سرعتی باورنکردنی وقتی در خیابان‌ها تردد می‌کنند وحشت را هم همراه خود می‌آورند و سایر خودروها چاره‌ای جز کناره‌گیری ندارند تا این بزرگوار رد شود. گویی در قاموس‌شان قوانین راهنمایی و رانندگی تعبیه نشده است. گاهی اوقات نیز شاهد تصاویر عجیبی از این غول آبی هستیم که تا مدت‌ها سوژه رسانــه‌هاست.
از بار زدن‌های عجیبی که بیش از ظرفیتش است گرفته تا ایجاد خلاقیت‌هایی که خطرناک هستند. اگر تنها یکبار پشت فرمان این خودرو نشسته و تنها کمی رانندگی کنید متوجه خواهید شد که چه کار سختی را رانندگان این خودرو هر روز و آن‌هم ساعت‌ها انجام می‌دهند. اما فارغ از این موضوعات از لحاظ باربری خدمت بزرگی به کشور کرده است. حال خبر می‌رسد که این غول آبی قراراست به خاطره‌ها بپیوندد، چراکه مدیرعامل شرکت خودروسازی زامیاد اعلام کرده در پایان سال 97 به‌طور عملی با نیسان جونیور یا به ‌عبارت‌ دیگر زامیاد 24 (نیسان‌آبی) خداحافظی می‌کنیم. با این وجود همواره درباره نیسان آبی شاهد کامنت‌های جالبی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی ‌بوده‌ایم که در زیر
بخشی از آن را می‌خوانید.
یکی از کاربران در این باره نوشته است: «تو زندگی از سه چیز بترس: دل شکسته، قضاوت‌کردن و نیسان آبی.»


کاربر دیگری اینطور گفته است: «یه شماله و یه نیسان، اونم آبی رنگ. چرا با باورهای یه ملت بازی می‌کنین؟»
شخصی نیز عنوان داشته است:«برای اولین بار بود که دیدم نیسان آبی به من عابرپیاده گفت اول شما، هی تعارف می‌کردیم آخر سر من اول رفتم، فقط دهنم باز مونده بود!»
دیگری نوشت: «با یه نیسان آبی شوخی نکنید، چیزی واسه از دست دادن ندارن.»
شخصی نیز گفته است: «شاید باورتون نشه امروز یه نیسان آبی دیدم راهنما می‌زد.»
کاربران دیگر نوشته‌اند: «در اداره‌مون همه از من می‌ترسن، من از نیسان آبی!»، «یکی از بزرگ‌ترین افتخاراتم اینه سر یه چهارراه با پراید آموزشگاه به یه نیسان آبی راه ندادم»، «همیشه حق با نیسان آبی است»، «از تجربیات من اینکه به نیسان هیچ شهری اعتماد نکنید! مخصوصا رنگ‌آبی باشه!»، «دوست داشتم به نیسان آبی بگم بیا بشو نیسان قرمز، اما دیدم اصالت نیسان به آبی بودنشه.»