دورخیز وزارت ورزش برای المپیک

وزیر  ورزش از خیز وزارت ورزش برای المپیک پاریس و گرفتن سهمیه‌های حضور در المپیک 2024 خبر داد و گفت: باید در این یکی دو سال فراز و فرودها را به نحوی پشت سر بگذاریم که در بالاترین آوردگاه جهانی به آن اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم. سجادی  همچنین درباره  حضور کی‌روش در تیم ملی   گفت: باید اجازه داد تا وی کار خود را شروع کند و اگر نکاتی باشد، فدراسیون توضیح می‌دهد.

​​​​​​​سپرده شدن سکان تیم ملی فوتبال کشور به کارلوس کی روش سرمربی کروات و بازگشت او به ایران موضوع سؤال خبرنگاران از وزیر ورزش و جوانان در حیاط هیأت دولت بود. سید حمید سجادی در این باره با بیان اینکه اخباری که درباره سرمربی تیم ملی وجود دارد در حد همین مواردی است که در رسانه‌ها منتشر شده، گفت: باید اجازه داد تا کی‌روش کار خود را شروع کند و اگر نکاتی باشد، فدراسیون توضیح می‌دهد.
به گزارش ایرنا، سجادی در پاسخ به ارزیابی نتیجه ضعیف کشتی گفت: من کارشناس کشتی نیستم که بخواهم ارزیابی کنم اما منتظر هستیم تا فدراسیون بازگردد و توضیح خواهند داد. همچنین منتظر تحلیل و واکاوی کارشناسان کشتی هستیم.


وی با بیان اینکه در وزارت ورزش معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در حال پایش هستند، افزود: خانواده ورزش و اهالی کشتی دوست داشتند تا مدال طلا هم بین این مدال‌ها باشد اما قضاوت و کارشناسی به عهده کارشناسان امر است و منتظریم که تحلیل را به ما بدهند. سجادی همچنین از خیز وزارت ورزش برای المپیک پاریس و گرفتن سهمیه‌های حضور در المپیک 2024 خبر داد و گفت: باید در این یکی دو سال فراز و فرودها را به نحوی پشت‌سر بگذاریم که در بالاترین آوردگاه جهانی به آن اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم.