جزئیات وضعیت دختر۲۰ ساله در تجمع رشت

آرمان امروز: فرمانده انتظامي رشت گفت: پس از انجام معاينات پزشکي و تهيه عکس راديولوژي مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به اين دختر چندان جدي نبوده است و براي ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستري است.
فرمانده انتظامي رشت در رابطه با تصاويري که به طور گسترده از اوايل شب گذشته با عنوان کشتن دختر جوان رشتي در فضاي مجازي منتشر شده با تشريح وقايع امشب در ميدان شهرداري و خيابان علم الهدي رشت گفت: حوالي ساعت 19 ديشب عده‌اي با پخش آهنگ و تشويق مردم براي رقص و پايکوبي در خيابان علم‌الهدي رشت باعث بر هم زدن نظم عمومي محل شدند.
سرهنگ محمود حافظي فزود: پس از ورود عوامل بسيج براي برقراري نظم خيابان علم‌الهدي، عده‌اي قصد آشوب و درگيري با ماموران را داشتند که سرانجام با هدايت عوامل بسيج و همکاري شهروندان جمعيت متفرق شدند.
وي با اشاره به جوسازي و دروغ‌پردازي در مورد کشتن شهروندان به دست ماموران خاطرنشان کرد: در ازدحام تجمع پياده راه فرهنگي رشت، دختري حدودا 20 ساله از ناحيه سر دچار آسيب مي‌شود که بلافاصله عوامل اورژانس او را براي مداوا به بيمارستان منتقل مي‌کنند. پس از انجام معاينات پزشکي و تهيه عکس راديولوژي مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به وي چندان جدي نبوده است.


اين مقام‌انتظامي با تاکيد بر لزوم رعايت قوانين و عزم جدي پليس و دستگاه قضايي در مقابله با مخلان نظم و امنيت گفت: نظر پزشک معالج و گفت و گوي اين دختر جوان با کادر درمان و دوستان دانشگاهي‌اش در بيمارستان حکايت از خوب بودن وضع عمومي وي دارد. بر اين اساس، هم‌اکنون برابر نظر پزشک معالج، اين دختر جوان براي ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستري است.