ديدار اعضاي جبهه اصلاحات با همسر مصطفي تاجزاده

جمعي از اعضاي مجمع عمومي جبهه اصلاحات ايران عصر روز گذشته با حضور در منزل سيدمصطفي تاجزاده با فخرالسادات محتشمي‌پور همسر اين شخصيت سياسي زنداني ديدار كردند. 
بهزاد نبوي رييس جبهه اصلاحات ايران در اين ديدار ضمن جويا شدن وضعيت سلامتي و شرايط نگهداري مصطفي تاجزاده در زندان از همسر ايشان، نسبت به وضعيت بحراني كشور ابراز نگراني كرد و گفت: باتوجه به شرايط خطيري كه هم‌اكنون كشور در آن قرار دارد، اميدوارم حكومت هرچه زودتر به اين عقلانيت برسد كه با روش‌هاي دموكراتيك با اعتراضات مردمي برخورد كرده و از اعمال خشونت و خونريزي اجتناب كند. رييس جبهه اصلاحات همچنين با اشاره به اصولي از قانون اساسي، يادآور شد كه اگر طي اين سال‌ها قانون اساسي مبناي اعمال حكمراني ما قرار مي‌گرفت، اكنون كشور با چنين بحران‌هايي روبه‌رو نمي‌شد. سپس فخرالسادات محتشمي‌پور با تاكيد بر اينكه من و همسرم نيز همانند شما نگران شرايط بحراني كشور هستيم، درباره وضعيت سلامتي و شرايط نگهداري مصطفي تاجزاده توضيحاتي ارايه كرد.  وي با غنيمت دانستن حضور نمايندگان احزاب اصلاح‌طلب در اين ديدار، خاطره‌اي را كه تاجزاده در يكي از ملاقات‌هايش گفته بود، براي جمع نقل كرد. 
به گفته تاجزاده در دوران اصلاحات از طرف مقامات بالا از آقاي يونسي وزير اطلاعات وقت خواسته بودند با دو حزب مشاركت و نهضت آزادي برخورد كرده و در كل تشكيلات آنان را جمع كند. وزير اطلاعات هم از نيروهاي تحت امر خود كه داراي گرايش اصولگرايي نيز بودند، مي‌خواهد فعاليت‌هاي اين احزاب را رصد و موارد خلاف قانون را گزارش كنند. كارشناسان مربوطه پس از مدتي تحقيق و بررسي گزارش مي‌دهند كه به هيچ مورد خلاف قانون برنخورده‌اند و اين دو حزب كاملا در چارچوب قانون فعاليت مي‌كنند. 
فخرالسادات محتشمي‌پور بعد از ذكر اين خاطره در ادامه گفت: تاجزاده معتقد است حاكميت وجود و فعاليت احزاب و تشكل‌هاي سياسي و مدني منتقد را تحمل نمي‌كند و در پي ايجاد محدوديت بيشتر و بلكه تعطيلي آنهاست. بنابراين احزاب تاثيرگذار بايد مراقب تهديدات و محدوديت‌هاي پيش روي خود باشند و تلاش كنند موجوديت خود را حفظ كرده و فعاليت‌هاي‌شان را در چارچوب قانون گسترش دهند.