توییت‌های ضد اخلاقی پسران «استاد اخلاق»

آرمان امروز، گروه سیاسی: «مرتضی» و «رضا» پناهیان، فرزندان «علیرضا پناهیان»، از روحانیون سرشناس و پرنفوذ ایرانی که همواره بحث‌های او واکنش‌هایی به همراه دارد با توییت‌های ضد اخلاقی که در مورد آروزی مرگ برای «میرحسین موسوی» منتشر کردند به‌نوعی  تلاش می‌کنند تا چهره خود را برای اهالی سیاست و مخاطبان این حوزه آشنا کنند. پدر آنها، علیرضا پناهیان از روحانیونی است که همواره در مورد اخلاق سخنرانی‌هایی انجام می‌دهد و به عنوان یکی از استادان اخلاق شناخته می‌شود. در ادامه به بخشی از گفته‌ها او در مورد «اخلاق سیاسی» خواهیم پرداخت.
مرتضی پناهیان، پسر علیرضا پناهیان (روحانی اصولگرا) نوشت: میر حسین موسوی آنفلونزا گرفته با آرزوی موفقیت برای ویروس عزیز ! او همچنین در پاسخ به یک منتقد موضع خود نوشت: میر حسن موسوی حسابش با همه جداست .۱۲ ساله مرگش به تاخیر افتاده . تازه اگرم با ویروس فوت کنه اجحاف شده که اعدامش نکردند.
پس از این توییت این بار نوبت به دیگر فرزند پناهیان رسید تا با همین ادبیات در مورد میرحسین موسوی توییت منشتر کرد. رضا دومین پسر علیرضا پناهیان هم در توییتی «ضداخلاقی» برای مرگ میرحسین موسوی، ابراز امیدواری کرد. رضا پناهیان، فرزند علیرضا پناهیان نوشت: امیدوارم ویروس آنفولانزا مثل نظام اسلامی رافت به خرج نده. #مرگ بر فتنه‌گر
باتوجه به این حاشیه‌ها نیاز است تا به گفته‌های حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در مورد اخلاق در عرصه سیاسی اشاره‌ای داشته باشیم. او با حضور در رسانه ملی در مورد اهمیت اخلاق سیاسی مسئولان کشور گفت: در عرصۀ سیاست اخلاق خیلی اهمیت دارد و این اهمیت در عرصۀ انتخابات بیشتر می‌شود. اما چرا در عرصۀ سیاست، اخلاق اهمیت دارد؟ برای پاسخ دادن به این سؤال، یک پرسش مطرح می‌کنم؛ به نظر شما پدر و مادرها نقش عمیق‌تری در تربیت انسان‌ها دارند یا مسئولین جامعه؟ معمولاً مردم می‌گویند که نقش پدر و مادرها بیشتر است ولی امیرالمؤمنین(ع) در روایتی عکس این مطلب را بیان می‌کنند. ایشان می‌فرمایند: «مردم به امرای خود شبیه‌تر هستند تا به پدر و مادرهای خود؛ النَّاسُ‏ بِأُمَرَائِهِمْ‏ أَشْبَهُ‏ مِنْهُمْ بِآبَائِهِم» (تحف العقول/ص208) این نشان می‌دهد که نقش تربیتی و اخلاقی مسئولین جامعه فوق‌العاده بالاست. متاسفانه در افکار عمومی جامعه و حتی بین خود مسئولین توجه چندانی به این موضوع نمی‌شود.