پلیس آگاهی پایتخت نوزاد ربوده شده را به خانواده‌اش رساند

مأموران پلیس آگاهی پایتخت همزمان با کشف نوزاد ربوده شده از صحن مطهر امام راحل، تحقیقات برای بازداشت زن کودک‌ربا را در دستور کار خود قرار دادند.
به گزارش «جوان»، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور‌گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با تماس زوج جوانی از ربوده شدن نوزاد ۵ ماهه‌شان باخبر شدند.
مادر طفل به پلیس گفت: من همراه خانواده‌ام برای عمل جراحی برادرشوهرم به تهران آمده بودیم. شب‌ها را در صحن حرم مطهر امام به صبح می‌رساندیم. سحرگاه حادثه من خوابیده بودم، نوزاد پنج ماهه‌ام حدیث هم کنارم خوابیده بود و مادرشوهرم نیز کنار طفل به خواب رفته بود که از خواب بیدار شدم و دیدم از حدیث خبری نیست. دویدم و شوهرم را که وسط صحن خوابیده بود، بیدار کردم و گفتم بچه را دزدیدند. او از صحن بیرون دوید، اما خبری از طفل و کسی که او را دزدیده بود، نبود تا اینکه به پلیس خبر دادیم.
همزمان با حضور پلیس و بررسی‌های میدانی تحقیقات برای بازداشت عامل یا عاملان حادثه به جریان افتاد. در شاخه دیگری از تحقیقات معلوم شد عامل ربودن طفل، زنی جوان است که از غفلت والدین کودک استفاده کرده و آن را ربوده است. مأموران پلیس خیلی زود موفق شدند متهم را که در حال حرکت به سمت تهران بود، شناسایی کنند. از آنجا که متهم از حضور پلیس باخبر شده بود طفل را در یکی از محله‌های مرکزی تهران رها کرد و از محل متواری شد. بعد از آن بود که نوزاد در سلامت کامل به پدر و مادرش تحویل داده شد. مأموران پلیس همزمان با نجات کودک در تلاشند متهم را بازداشت کنند.