محسن تنابنده هم از بیلبورد‌ها حذف شد

 
آرمان امروز: تصوير محسن تنابنده از روي بيلبوردهاي شهري «رهايم کن» حذف شده است. بعد از هنگامه قاضياني که تصويرش از بيلبوردهاي شهري سريال «آمستردام» حذف شده است، حالا استفاده از تصاوير محسن تنابنده براي بيلبوردهاي شهري سريال «رهايم کن» با ممنوعيت مواجه شده است. در اين بيلبوردها تصوير دو بازيگر در دو سوي کادر قرار گرفته و وسط آن لوگوي سريال خودنمايي ميکند. در اين بيلبوردها تصاوير اکثر بازيگران اصلي مورد استفاده قرار گرفته به استثناي محسن تنابنده. اين اتفاق در حالي افتاده که در حال حاضر از اين بازيگر فيلم «جنگ جهاني سوم» در حال اکران است و بيلبوردهاي اين فيلم با تصويري از تنابنده بدون هيچ مشکلي در سطح شهر خودنمايي مي‌کند. استفاده از تصوير محسن تنابنده در تبليغات شهري اين سريال درحالي ممنوع شده، که پيش از اين همين مشکل براي تبليغات شهري فيلم «جنگ جهاني سوم» هم ايجاد شده بود. درآن برهه محمد شايسته پخش کننده فيلم با انتشار يک پست اعتراض خود را به اين ماجرا نشان داد. بعد از اعتراض شايسته مشکل بيلبوردهاي فيلم با حضور محسن تنابنده مرتفع شد.
تبليغات محيطي سريال «رهايم کن» در فضاهاي تبليغاتي شهر تهران با مجوز وزارت ارشاد اسلامي اکران شده‌است و سازمان زيباسازي تهران بر اساس قانون، دخالتي در محتواي تبليغات محيطي ندارد. سازمان زيباسازي شهرداري تهران اعلام کرد: در پي برخي اظهارنظرها در خصوص تبليغات سريال رهايم«رهايم کن» لازم به‌ذکر است که اين سريال نمايش خانگي با اخذ مجوز رسمي از وزارت ارشاد اسلامي اقدام به تبليغات محيطي در سازه‌هاي سطح شهر کرده و اين سازمان بر اساس قانون، دخالتي در محتواي اکران شده ندارد. بر اساس اين گزارش مجوز تبليغات محيطي اين سريال 9 ارديبهشت‌ماه سال جاري صادر و به سازمان زيباسازي ارسال شده‌است. ضمن آنکه بر اساس ضوابط مصوب قانوني در وزارت ارشاد دو مرجع اداره‌ کل ارشاد اسلامي استان تهران و دفتر تبليغات و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد مسئوليت صدور مجوز تبليغات محيطي را به عهده دارند.
دليل حذف تصوير هنگامه قاضياني


تصوير هنگامه قاضياني، يکي از بازيگران اصلي مجموعه «آمستردام» از تبليغات محيطي اين سريال در سطح شهر حذف شده است. پخش اولين قسمت سريال نمايش خانگي «آمستردام» به کارگرداني مسعود قراگوزلو و تهيه‌کنندگي مرتضي شايسته در حالي قرار است از چهارشنبه 13 ارديبهشت آغاز شود که تصوير هنگامه قاضياني، يکي از بازيگران اصلي اين مجموعه از تبليغات محيطي اين سريال در سطح شهر حذف شده است. هنگامه قاضياني از جمله هنرمنداني بود که در ماه‌هاي گذشته حجاب خود را از سر برداشت. روشنک گرامي، رويا جاويدنيا، شهرام حقيقت دوست، مهدي پاکدل، مهدي سلطاني، مينا ساداتي، نسيم ادبي، هنگامه قاضياني، مجتبي پيرزاده و … از جمله بازيگران اين مجموعه شبکه نمايش خانگي هستند.