حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز

در حادثه تروریستی شامگاه دیشب در حرم مطهر شاهچراغ چند تن از خادمان حرم به شهادت رسیده یا زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حدود ساعت ۱۹ فردی مسلح با اسلحه در حرم مطهر تیراندازی کرد. این فرد مسلح از باب‌المهدی حرم حضرت شاهچراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت نیرو‌های حفاظت از حرم مواجه می‌شود و سپس اقدام به تیر‌اندازی به سمت زوار و خادمان می‌کند که چندتن از خادمان شهید و مجروح شدند.
منابع غیر رسمی هم به خبرنگار فارس در شیراز گفته‌اند که در جریان این حادثه یک تروریست که اسلحه به همراه داشته است دستگیر شده و تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیب او هستند.  
اگرچه تا روشن شدن دلایل این اقدام تروریستی باید منتظر گزارش‌های رسمی بود، لیکن به نظر می‌رسد در آستانه اغتشاشات سال گذشته، ضد انقلاب که دریافته نمی‌تواند روی بازسازی اغتشاشات حساب باز کند، برای برهم زدن تمرکز نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی دست به این اقدام زده است. گویی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با سرویس‌های دشمن طرف هستند. آن‌ها که از برافروختن آتش فتنه ناامید شده‌اند، در تلاش‌اند با ناامن‌سازی کشور از مردم انتقام بگیرند. دشمن به نقطه مزیت کشور یعنی امنیت هجمه کرده است. این حمله را باید کور و در نطفه


خفه کرد.
چهارم آبان سال گذشته نیز حرم مطهر حضرت شاهچراغ مورد حمله تروریستی قرار گرفت که منجر به شهادت ۱۳ هموطن و زخمی شدن بیش از ۲۰ تن از زائران و مجاوران حرم شد که عاملان آن یک ماه پیش اعدام شدند.