هلال احمر جمعیتی موثر و فعال

احمد وحیدی، وزیر کشور، با حضور در پایانه مرزی مهران و شلمچه، از قرارگاه مرزی شهید سلیمانی و قرارگاه امدادو‌نجات شهید محمد جهان‌آرا بازدید و از خدمات هلال‌احمر به زوار اربعین ابراز رضایت کرد.
احمد وحیدی  پس از حضور در مرز شلمچه، از قرارگاه امداد و نجات شهید محمد جهان‌آرا بازدید و از فعالیت‌های هلال‌احمر تقدیر کرد.
وحیدی با حضور در جمع امدادگران مشارکت‌کننده در طرح اربعین ۱۴۰۲ بیان کرد: «جمعیت هلال‌احمر همواره در بحران‌ها حضور فعال و مؤثر دارد.» وی افزود: «از تلاش عزیزان در جهت ارائه خدمات امدادی به زوار حسینی کمال تقدیر و تشکر را دارم.» وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، نیز در این بازدید به ارائه آخرین گزارش فعالیت امدادی و اعزام مصدومان پرداخت. وزیر کشور همچنین از قرارگاه مرزی شهید سلیمانی در مرز مهران استان ایلام بازدید کرد و در جریان روند خدمات‌دهی به زائران قرار گرفت. احمد وحیدی گفت: «خوشبختانه تمامی زیرساخت‌ها در مرز فراهم است و کمبودی احساس نمی‌شود.» او عملکرد هلال‌احمر در مرزها را مناسب توصیف کرد و ادامه داد: «این نهاد در همه مرزها خدمات‌رسانی خوبی به زائران انجام می‌دهد.» وزیر کشور از حضور فعال جمعیت هلال‌احمر در تمامی عرصه‌ها به‌‌ویژه در مراسم باشکوه اربعین حسینی قدردانی کرد.