رييس اتاق تعاون در بازداشت به سر می‌برد

بر اساس اعلام برخي منابع رسانه‌اي در فضاي مجازي، رييس اتاق تعاون ايران به دليل برخي اتهامات وارده در بازداشتگاه به سر مي‌برد.  هر چند ابعاد و زواياي گوناگون اين خبر هنوز از سوي مسوولان مربوطه روشن نشده، اما برخي منابع از ايراد اتهامات عليه بهمن عبداللهي خبر مي‌دهند. 
ديروز عبدي مديا در خبري فوري در شبكه ايكس نوشت: «بهمن عبداللهي، رييس اتاق تعاون جمهوري اسلامي ايران با اتهاماتي روبه‌رو و با قرار تامين بازپرس دادسراي عمومي و انقلاب تهران به زندان تهران بزرگ معرفي شده است.»
گفتني است اتاق تعاون ايران سال ۷۳ با هدف بهبود وضعيت تعاوني‌ها و به دنبال آن بهبود فضاي كسب و كار شكل گرفت كه هر سال بعد از برگزاري انتخابات، اعضاي هيات‌مديره اين اتاق و رييس آن انتخاب مي‌شوند.
 
سایر اخبار این روزنامه
در مدار اقليت پيكر اسلامي ندوشن دركنار عطار آرام مي‌گيرد رييس اتاق تعاون در بازداشت به سر می‌برد نامه سرگشاده به دبير‌كل سازمان ملل در رابطه با جنگ غزه جهش تورم پيشگو ارزيابي از يك عملكرد مملكت را بايد تقديم خالص‌سازان كرد؟ توسعه مشاركت گامي جهت ارتقاي آموزش و پرورش فراخواني براي حمايت از زنان و كودكان غزه السوداني عراق را به نقشه موازنه منطقه‌اي بازمي‌گرداند روند يكپارچه‌سازي مجلس شوراي اسلامي محله با ملاتِ نيازهاي روزانه! ترس از غم بي‌در‌كجايي اسب سفيد فرشچيان جان مي‌گيرد عيار نداشته و دلبركان طلا جدال كلنل و قوام در تالار وحدت عليه روحاني در داخل و خارج از خبرگان فرمان ايست به ساخت پتروشیمي در ميانكاله طلوع تاريخ از پشت بادگيرهاي لافت جنايت در شهر معروف باغ‌هاي ميوه ارزيابي از يك عملكرد مملكت را بايد تقديم خالص‌سازان كرد؟ فراخواني براي حمايت از زنان و كودكان غزه السوداني عراق را به نقشه موازنه منطقه‌اي بازمي‌گرداند روند يكپارچه‌سازي مجلس شوراي اسلامي