گفت وگوی اختصاصی خراسان با برانکو

قهرمان فصل گذشته‌ رقابت‌های‌‌ لیگ برتر باید خودش را برای دفاع از این عنوان در‌ هفدهمین دوره رقابت‌های‌ لیگ برتر آماده کند. ‌برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد‌‌خوزستان در نخستین هفته از رقابت‌های‌ لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار خراسان ورزشی به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت و از شرایط بازیکنانش ابراز رضایت کرد.
 چرا بین صحبت‌های شما و سید‌جلال حسینی درباره مدت زمان دوری این بازیکن از ترکیب پرسپولیس اختلاف‌نظر وجود دارد؟
این بازیکن از ناحیه کمر مشکل دارد و حداکثر تا‌۱۰‌روز دیگر به آمادگی می‌رسد. ‌این‌که عنوان شده 6 هفته از میادین دور است، درست نیست.
 اما خودش گویا عنوان کرده تا 6 هفته نمی‌تواند بازی کند.


شاید آماده شدن او 6 هفته طول بکشد تا برای تیم ملی و بازی با الاهلی آماده شود. ‌اما تمریناتش را با ما شروع کرده ‌و مشکلی وجود ندارد. ‌من هم جایی نخواندم و ندیدم که بگوید 6 هفته نیستم. ‌او یکی از ستون‌های اصلی تیمم در تفکرات تاکتیکی است. ‌کاپیتان تیمم است و هیچ‌گونه انحرافی در انتقال اطلاعات وجود ندارد.
 بازی با فولاد را چطور ارزیابی می‌کنید؟
تجربه مربی‌گری‌ام می‌گوید که بازی اول سخت‌ترین بازی است. ‌مخصوصا این‌که شما تیم قهرمان باشید. ‌فصل قبل بازی با فولاد، یک به یک شدیم. ‌آن ‌هم در دقیقه آخر بازی گل مساوی را زدیم.‌ با نگاه احترام به این بازی نگاه می‌کنیم. ‌البته به نظرم فصل فوتبال پرسپولیس از دیدار سوپرجامی که برابر نفت تهران انجام دادیم، آغاز شد.
 امسال هم برای قهرمانی می‌جنگید یا هدفتان ابتدا الاهلی است؟
چیزی که من می‌بینم، خوش‌بینی بازیکنانم است.‌ ما حریف‌ را دست‌کم نمی‌گیریم. ‌می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. ‌برایمان فرقی نمی‌کند که با چه تیمی و در چه سطحی بازی داریم.
 گویا پولی که به شما داده شده، کمتر از بازیکنانتان بوده است.
‌بازیکنان ‌بخشی از مطالباتشان را گرفتند. ‌کادر‌فنی هم بخشی از مطالباتش را دریافت کرد. ‌موضوعات درون‌تیمی است و نمی‌خواهیم به این مسایل در بیرون از مجموعه تیمی بپردازیم.
 اما بازیکنان شما اعتراضاتی به مشکلات مالی و برخی مسایل مدیریتی انجام داده‌اند.
من وقتی چیزی ندیدم و نشنیدم نمی‌توانم در این مورد‌نظر بدهم. ‌وقتی نخواندم این مصاحبه‌ها را چه نظری بدهم؟ من درباره چنین مسایلی که در جریانش نیستم، صحبتی ندارم.
 اما آن‌ها در رسانه‌ها‌ کاملا مطلع صحبت کردند.
نمی‌دانم. ‌من چیزی نخواندم و ‌وارد این موضوعات هم نمی‌شوم.