ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ممنوعیت ورود حیوانات اهلی، به ویژه سگ‌ها، به بوستان‌های تهران، گفت: «در این حوزه شهروندان باید همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.»
حسین نظری گفت: «اکثر بوستان‌های ما تابلوهایی مربوط به این ممنوعیت را دارد و اگر ضعفی وجود دارد باید تقویت شود. در بسیاری از کشورهای دنیا این موضوع وجود دارد؛ لذا شهروندان خودشان باید در این حوزه همکاری و همراهی داشته باشند. در جایی که نگهبان وجود دارد قطعا این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد. در مورد سگ‌های بلاصاحب نیز براساس بخشنامه وزارت کشور عمل می‌کنیم. در مورد موش نیز طبق دستورالعملی که تهیه شده در قراردادی که با پیمانکاران داریم مبارزه با حیوانات موذی مورد توجه قرار گرفته و پیمانکاران باید نسبت به این موضوع عمل کنند. نظارت بر آنها برای جلوگیری از کوتاهی‌ها اعمال خواهد شد.»

 

سایر اخبار این روزنامه
اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر پاسخ می‌دهیم تدابیر دولت برای حمایت از معیشت مردم در بودجه امسال تاریخ‌سازی‌ در ناوگان تاکسیرانی پایتخت فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر می‌تواند سرمایه اجتماعی را افزایش دهد اسرائیل در لبه ریسک‌های خطرناک و کُشنده قهرمانی مقتدرانه تیم‌ملی کشتی فرنگی در آسیا اعزام 87 هزار زائر ‌حج تمتع 1403 از 24 اردیبهشت نمی‌خواهند اقتدار ایران را باور کنند تصمیم گروسی برای سفر به تهران فوت در ساختمان وزرا کذب است ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا نردبانی تا آسمان مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت افشاگری اینترسپت از سانسور خبری در آمریکا مخبر: رویکرد دولت سیزدهم حمایت همه‌جانبه از نخبگان و دانش بنیان‌ها است تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی یک درصدی دامنه نوسان سهام تمدید شد