271 تروریست تکفیری بازگشته از عراق و سوریه در خیابان‌های فرانسه قدم می‌زنند


سرویس خارجی-حمایت فرانسه از گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق این کشور را به شدت در معرض حملات تروریستی قرار داده است، حملات تروریستی که در طول 2 سال گذشته در شهرهای فرانسه صدها نفر را کشته و زخمی کرده است اما این تمام مشکل فرانسه نیست. تروریست‌های فرانسوی که طی پنج سال گذشته به داعش و النصره پیوسته‌اند با فروپاشی خلافت شیطانی‌شان حالا راهی سرزمین مادری شده‌اند.
در همین راستا «جرارد کلمب» وزیر کشور فرانسه در مصاحبه با روزنامه «لو ژورنال دیمانش» تاکید کرد: فرانسه شاهد بازگشت 271 تروریست از مناطق جنگی سوریه و عراق بوده و همه آنها تحت بازجویی مقام‌های قضایی قرار می‌گیرند. تروریست‌هایی که به فرانسه بازگشته‌اند شامل 217 بزرگسال و 54 کم سن و سال هستند که برخی از آنها فعلا در بازداشت به سر می‌برند.»
منابع فرانسوی می‌گویند، حدود 700 شهروند این کشور برای جنگ در عراق و سوریه به صفوف تروریست‌های داعش پیوسته‌اند و فرانسه نیز مانند سایر کشورهای اروپایی برای مقابله با این چالش، با دردسرهای زیادی روبرو شده است.وی در پاسخ به این سؤال که «چند تروریست فرانسوی در عراق و سوریه کشته شده‌اند»، گفت: «تایید اطلاعات کسب شده دشوار است...تهدید حملات تروریستی در فرانسه همچنان بسیار بالا است.» وی در ادامه فقط به 2 حمله علیه نیروهای پلیس در «شانزه‌لیزه» و 7 توطئه تروریستی خنثی شده در سال 2017 میلادی اشاره کرد.
فرمانده نیروهای ویژه فرانسه نیز اخیرا گفته بود واحدهای نظامی این کشور به طور مستقیم در جنگ‌های خیابانی در شهر موصل عراق شرکت کرده‌اند ولی این مسئله را تکذیب کرد که نیروهای ویژه به طور خاص تروریست‌های فرانسوی را که همراه با داعش می‌جنگند، هدف قرار داده‌اند.


گفتنی است، وقتی در آغاز بحران سوریه و عراق، تکفیری‌ها از غرب راهی این دو کشور می‌شدند، رهبران غرب اصراری به مقابله با این روند نداشتند! اما اکنون مانده‌اند، با تروریست‌هایی که حالا جلاد شده و به خانه برمی‌گردند، چه کنند. پیش از این، درست زمانی که غرب در توهم سرنگونی بشار اسد و تضعیف مقاومت به نفع رژیم صهیونیستی غرق شده بود، رهبر انقلاب طی هشداری به آنها یادآور شد، روزی فرا خواهد رسید که آتش این تکفیری‌ها دامن خودتان را خواهد گرفت.