بنياد شهيد درخواست‌هايم را پشت گوش مي‌اندازد

روز گذشته فدراسیون كشتي در نامه‌ای به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، معاون ريیس جمهور و ريیس بنیاد شهید و ایثارگران خواستار حمایت از پهلوان مراد علی شیرانی، قهرمان جهان و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس شد.
متن این نامه به شرح زیر بود: «جناب حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی، معاون محترم ريیس‌جمهور و ريیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، همانطور که مستحضر هستید، «مراد علی شیرانی» قهرمان جهان، ريیس سابق فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس است.
این پهلوان بزرگ که پس از مجروحیت شدید در جنگ تحمیلی، سال‌هاست در شرایط بسیار دشواری به لحاظ جسمانی زندگی می‌کند، به دلیل دارا بودن اعتقادات قوی و شخصیتی ویژه، زندگی سراسر با عزت و با آبرویی را به رغم تنگناها، مسائل و مشکلات مادی و جسمانی خاص سپری کرده است.
چند روز گذشته متنی از ایشان در یکی از صفحات اجتماعی منتشر شد که برای جانبازان گرانقدر، خانواده بزرگ کشتی و همه عزیزانی که با روحیات ایشان آشنایی دارند، بسیار دردآور بود. بدینوسیله ضمن ارسال متن مذکور به پیوست، سپاسگزار خواهد بود دستور دهید، نهایت مساعدت ممکن در قبال این قهرمان ملی و پهلوان عزیز صورت گیرد».


در همين راستا تلاش كرديم با شيراني گفت‌وگويي ترتيب داده و وضعيت را جويا شويم. شيراني در واكنش به ارسال نامه از سوي فدراسيون و با اشاره به مشكلاتي كه بارها پيگير آن شده و پاسخي نگرفته است، به «قانون» مي‌گويد: « فدراسيون كشتي نامه‌اي به بنياد شهيد و امورايثارگران ارسال كرده است اما بعد از ارسال اين نامه اتفاقي در اين زمينه و در راستاي حل شدن مشكلاتم نيفتاد. مشكل اصلي من برخورد بنياد است كه درخواست‌هاي من را پشت‌گوش مي‌اندازند و به آن توجهي ندارد. من نياز به مصاحبه و رسانه‌اي كردن اين مشكلات ندارم، فقط دوست دارم معضلاتي كه با آن سرو كار دارم حل شود و همچنان اميدوارم. نگراني من فقط از خودم نيست بلكه به خاطر جوانان است. ما به جبهه رفتيم تا جوانان امروز زندگي خوبي داشته باشند اما نشد. اگر در صفحه فيسبوكم گاهي مطالبي مي‌نويسم به اين معني نيست كه مي‌خواهم مصاحبه كنم بلكه به اين دليل است كه اندك مخاطبان من از شرايطي كه اين روزها دارم مطلع شوند.»