قاضی مقیسه خبر داد صدور احکام شرکای زنجانی در پرونده فساد نفتی

قاضی پرونده متهم نفتی از صدور حکم شرکای زنجانی خبر داد و گفت متهمان ردیف دوم و سوم پرونده هر کدام به تحمل ۲۰ سال حبس و استرداد اموال محکوم شدند.
قاضی مقیسه در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت پرونده شرکای زنجانی گفت: بعد از رسیدگی‌های صورت گرفته حکم پرونده را صادر کردم. وی افزود: بر این اساس متهمان ردیف دوم و سوم پرونده حمید فلاح هروی و مهدی شمس هر کدام به تحمل ۲۰ سال حبس و استرداد اموال محکوم شدند. قاضی پرونده فساد نفتی این را هم گفت که این حکم قابل تجدید نظرخواهی است.
سایر اخبار این روزنامه
با حکم فرمانده کل قوا انجام شد سه انتصاب جدید در ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایندگان مجلس در گفت و گو با «ابتکار » بررسی کردند «امید » و مصائب اجماع « ابتکار» از جای خالی میزگرد‌های «هفت» گزارش می‌دهد پایان نافرجام «90» سینما‌ محمد صادق جنان صفت گاز را به نروژ بفروشیم یا در دریا دفن کنیم «ابتکار» علل افزایش طلاق در ایران را بررسی کرد طلاق های مایکروفری «ابتکار» از چرایی احتمال استیضاح سه وزیر گزارش می‌دهد وزرا بر لبه تیغ بررسی حال و آینده ارز بیان نشان می دهد شیب ملایم صعود ارز از 2018 «ابتکار» سفر دونالد ترامپ به شرق آسیا و ادعاهای او علیه ایران را بررسی می‌کند بازی جدید ترامپ از شرق دور قاضی مقیسه خبر داد صدور احکام شرکای زنجانی در پرونده فساد نفتی سهم ایرانیان از اربعین حسینی چقدر است؟ کاروان میلیونی کربلا علی مطهری: گشایش‌ها برای محصورین موجب تقویت وحدت ملی می‌شود ترامپ در پیروزی‌های چین چه نقشی داشت؟ تغییر قدرت در منطقه تراژدی آب و کشاورزی