از سوی کمیته سوم صورت گرفت؛ تصویب قطعنامه‌ حقوق بشری علیه ایران در سازمان ملل

مهر | کمیته سوم سازمان ملل متحد قطعنامه‌‌ای را علیه وضعیت حقوق بشر در ایران به تصویب رساند. کمیته سوم سازمان ملل متحد قطعنامه‌‌ای را بدون اجماع آرا علیه اوضاع حقوق بشر در ایران به تصویب رساند.
این در حالی‌ست که ٩٨ کشور با قطعنامه حقوق بشری ضدایرانی همراهی نکرده و تنها ٨٣ کشور به آن رای مثبت دادند. آمار منتشره نشان می‌دهد که ۳۰ کشور به این قطعنامه ضدایرانی رای منفی و ۶۸ کشور نیز رای ممتنع داده‌اند.
لازم به ذکر است، جمهوری اسلامی ایران همواره ادعاهای حقوق بشری کشورهای محور غربی- عبری- عربی علیه تهران را بی‌اساس و فاقد وجاهت قانونی اعلام کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
تو دیگر فریب نخور رهبر انقلاب در جلسه‌ای با حضور روسای قوا: ما در این غم با مردم دلاور استان کرمانشاه شریک هستیم احمدرضا سرحدی در گفت‌وگو با «همدلی» تبانی‌های پنهان در ساختار کلان مهندسی ساختمان کشور را از زلزله فاجعه‌بارتر می‌بیند توصیفی از یک شرایط به هم ریخته لااقل به زنده‌ها برسید که نمیرند! روحانی در جمع مردم سرپل ذهاب: مقصران آسیب‌پذیری ساختمان‌های نوساز شناسایی و معرفی خواهند شد ولی‌الله شجاع‌پوریان هنوز هم پاشنه بر همان در می‌چرخد تو دیگر فریب نخور موضع‌گیری پشت عواطف مردمی از سوی کمیته سوم صورت گرفت؛ تصویب قطعنامه‌ حقوق بشری علیه ایران در سازمان ملل رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران: افرادی که از قصور در پروژه مسکن مهر متضرر شده‌اند، می‌توانند شکایت کنند ایست‌ بازرسی‌ بسیج را کم می‌کنیم تمام 3 هزار واحد مسکن مهر اسلام‌آباد غرب تخریب شد اگر زنبیل قرمز پر بود، چه نیازی به بست‌نشینی است؟ واقعا شما دولتمرد ما بودید؟!!!