احداث 2 پارکینگ با ظرفیت 4 هزار جای پارک در مسیر BRT

 شهردار مشهد با اشاره به گزارش خراسان رضوی درباره نارضایتی کاسبان و ساکنان خیابان توحید گفت: به منظور رفاه شهروندان ورفع بخشی از مشکلات ساکنان خیابان توحید دو پارکینگ با ظرفیت 4 هزارخودرو و در صورت امکان به صورت رایگان در چهارراه ابوطالب و میدان شهدا راه اندازی خواهد شد. به گزارش خراسان رضوی، "قاسم تقی زاده" روزگذشته در بازدید از موسسه خراسان ودیدار با مدیر مسئول ،سردبیر و اعضای تحریریه روزنامه خراسان با اشاره به گزارش های خراسان رضوی درباره گلایه کسبه خیابان توحید از ایجاد مسیر ایزوله خط 3بی آرتی در این محل افزود: بسیاری از شهروندان از راه اندازی وایجاد مسیر عبور خط 3بی آرتی رضایت دارند.
وی اضافه کرد: ایجاد خطوط بی آرتی با هدف تشویق مردم به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی برای سفرهای درون شهری  و استفاده نکردن ازخودروی شخصی است ودرتمام کشورها نیز به آن توجه می شود. شهردار مشهد با بیان این که کسبه محل به دلیل ترافیک ونبود محل توقف خودرو در خیابان توحید اعتراض دارند،افزود: برای رفع این مشکل پارکینگی با ظرفیت پارک دو هزار خودرو به صورت رایگان در میدان شهدا راه اندازی خواهد شد. وی گفت: همچنین پارکینگ دیگری نیز در مسیر خط 3 بی آر تی با ظرفیت پارک دو هزار خودرو در حال آماده شدن است که به زودی راه اندازی خواهد شد.
در خور ذکر است ایجادمسیر ویژه  خط 3 بی آرتی ازحرم مطهر تا میدان توحید وممنوع شدن پارک خودرو درحاشیه خیابان توحید اعتراضات کاسبان وساکنان محل را به دنبال داشت که خراسان رضوی در دو گزارش اعتراض های ساکنان این خیابان را منعکس کرده بود. همچنین پس از بازدید شهردار مشهد از موسسه فرهنگی و روزنامه خراسان مصاحبه مفصلی با وی  انجام شد که در روزهای آینده در روزنامه منتشرخواهدشد.