بودجه 97 از امروز در دستور کار هیئت دولت

رئیس جمهور پس از نشست سران سه قوه گفت که دستور کار هیئت دولت از یکشنبه همه روزها صبح و بعدازظهر راجع‌ به بودجه 97 است و امیدواریم ان‌شاءالله به موقع تقدیم مجلس کنیم.
به گزارش فارس، حسن روحانی رئیس جمهور پس از نشست سران سه قوه که به میزبانی دولت برگزار شد، تصریح کرد: اولین بحث ما راجع‌به زلزله کشور و مردم عزیز ما در استان کرمانشاه بود.
وی افزود: اولا تشکر می‌کنم از همه آنهایی که در این زمینه برای کمک به مردم و امداد اقدامات خوبی را انجام دادند. از مردم مهربان و دلسوز کشورمان به ویژه خود مردم استان کرمانشاه، از مقامات دولتی، نیروهای مسلح و همه آنهایی که در این زمینه تلاش کردند تشکر می‌کنم.
رئیس جمهور ادامه داد: هنوز اقدامات بسیار زیادی باید انجام گیرد مخصوصا برای اسکان موقت عزیزان ما که هوا هم به تدریج سرد می‌شود و باید بتوانند یک زندگی قابل تحملی را در این ماهها داشته باشند تا مسکن آنها ساخته شود.


روحانی خاطرنشان کرد: در این زمینه اعتباراتی که دولت مدنظر قرار داده است بحثی انجام گرفت که در این زمینه فکر کنیم اگر کمک‌های بیشتری امکان‌پذیر است انجام دهیم. این دغدغه همه ما است. از صبر و بردباری مردم عزیزی که دچار این حادثه شدند تشکر می‌کنیم برای مصدومان آنها آرزوی شفا، برای عزیزانی که از دست رفته‌اند غفران الهی را خواستاریم.
وی در مورد یکی دیگر از محورهای این نشست که در مورد بودجه سال آینده بود، گفت: بودجه سال 97 در واقع اولین بودجه‌ای است که دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد کرد. در این زمینه بحث کردیم مخصوصاً در مورد منابع درآمدی و هزینه‌هایی که وجود دارد و همچنین مشکلاتی که در سال‌های گذشته در مورد بودجه وجود داشته و همچنین اقداماتی که در زمینه بودجه در سال آینده باید انجام دهیم.
رئیس جمهور  با تأکید بر اینکه از یکشنبه دستور هیأت دولت همه روزها صبح و بعدازظهر راجع‌به بودجه 97 است و امیدواریم ان‌شاءالله به موقع تقدیم مجلس کنیم.