فقط 10سکه دادند!

آفتاب یزد- گروه صفحه آخر: علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشورمان یکی از شانس‌های مسلم کسب مدال کشتی آزاد امید ایران در وزن ۸۶کیلوگرم در لهستان بود. اما در نخستین دیدار خود مقابل حریف روسیه‌ای قرار گرفت و به خاطر اینکه در مرحله بعد مقابل کشتی‌گیر اسرائیلی قرار نگیرد بازی رابه حریف روس واگذار کرد. این اتفاق واکنش‌های بسیاری چه از سوی کاربران و چه از سوی سلبریتی‌ها در پی داشت . در این راستا
علیرضا کریمی در خصوص باختش به ایسنا گفته بود:«وقتی شنیدم باید ببازم دنیا روی سرم خراب شد. در یک آن، تمام زحمات و سختی‌هایی که ماه‌ها در تمرینات و دور از خانواده به امید کسب مدال طلای جهان متحمل شده بودم از جلو چشمانم گذشت و...» (عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی او را قهرمان دل‌های مردم کرد) اما چند روز بعد از این اتفاق ،وزارت ورزش سعی کرد از این کشتی‌گیر تجلیل کند. از همین رو روز چهارشنبه سلطانی‌فر، وزیر ورزش در جمع روسای فدراسیون‌های ورزشی به این کشتی گیر به خاطر روبرو نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی جایزه‌ای اهدا کرد. با این حال علیرضا کریمی در گفتگویی که با رادیو تهران داشت، به شدت از مسئولان انتقاد کرده است.

گفتند با رئیس جمهور جلسه داری!


او گفته است:« با من از طرف استان تماس گرفتند، گفتند که جلسه خصوصی با وزیرورزش و رئیس‌جمهور داری. من هم به آنجا رفتم؛ اما متوجه شدم که برنامه چیز دیگری است. فکر می‌کنم قصدشان سوءاستفاده بود که فقط بگویند از من تجلیل کردند تا حواشی بخوابد.»

قصدشان سوءاستفاده سیاسی از من بود
علیرضا کریمی در ادامه توضیح داد:«من گوشی‌ام را خاموش کرده بودم و نمی‌خواستم صحبت کنم. با پدرم تماس گرفتند و گفتند که وزیر می‌خواهد
با رئیس جمهور در یک جلسه خصوصی شرکت کند و من هم به آنجا رفتم. من ناراحتم از اینکه خیلی‌ها می‌خواهند از من سوءاستفاده سیاسی و استفاده ابزاری کنند».

اصلا از این تجلیل راضی نیستم
وی در خصوص مراسم تجلیلش توسط وزیر ورزش عنوان کرد:«من اصلا از این تجلیل راضی نبودم و اصلا در جریان این برنامه هم نبودم. در واقع در عمل انجام شده، قرار گرفتم. کلا ۱۰ سکه به من دادند. اصلا در جریان برنامه نبودم و رفتم و دیدم که دوربین و خبرنگار آنجاست. بازهم می‌گویم که فکر می‌کنم قصدشان سوءاستفاده بوده است».این کشتی گیر کشورمان در خصوص آینده ورزشی‌اش بعد از این اتفاقات گفت:«درباره آینده هم باید بگویم که مثل همیشه و قوی‌تر بار دیگر شروع می‌کنم تا بتوانم در مسابقات آینده به چیزی که می‌خواهم برسم.» علیرضا کریمی اظهار کرد:«باید از همه و بیشتر از علیرضا رضایی تشکر کنم. او در این مدت زحمات زیادی کشید و پای همه ناکامی‌ها هم ایستاد.»

کشتی گیران درآمد خوبی ندارند
علیرضا کریمی درخصوص درآمد کشتی‌گیران اینطور گفت:«از نظر درآمدی، شرایط کشتی گیران اصلا خوب نیست. کشتی‌گیران مشکلات زیادی دارند چون اکثر آنها از قشر ضعیف
جامعه هستند.»

فدراسیون به من لطف کرد
وی در پایان اظهار کرد:«قرار بود هرکسی در مسابقات امیدهای جهان مدال طلا بگیرد، مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را کسب کند. متاسفانه برای من شرایطی رخ داد که نتوانستم به مدال برسم و فدراسیون لطف کرد که به من سهمیه داد.»