برانکو پس از تمدید 2 ساله با پرسپولیس:

ایرنا‌- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قرارداد خود با این باشگاه گفت: از حمایت هواداران و اعتماد باشگاه خوشحالم و باید شادی و نشاط بیشتری را به آنها تقدیم کنیم.
‌برانکو ایوانکوویچ‌ که دیروز قرارداد خود را برای دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرد، اظهار داشت: از اینکه همکاری با پرسپولیس را ادامه می‌دهم و همچنان با بهترین هواداران دنیا کار می‌کنم، بسیار خوشحالم ضمن اینکه تصور تکرار روزهای خوب، هیجان خاصی را ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: همه باید بیش از پیش تلاش کنیم و شاهد رشد و توسعه بیشتر پرسپولیس باشیم. این دوران خوب را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا به بهترین هواداران دنیا شادی، نشاط و شور بیشتری هدیه کنیم.برانکو در پایان گفت: از هواداران به خاطر تمام حمایت‌ها و عشقی که به پرسپولیس ارزانی می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم پاسخگوی محبت آنها باشم.در ادامه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: طبق وعده، این همکاری تمدید شد و اکنون همه با هم به سمت اهداف بزرگ‌تر بعدی حرکت می‌کنیم.حمیدرضا گرشاسبی خاطرنشان کرد: از هواداران به عنوان صاحبان اصلی پرسپولیس و همین‌طور از پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس می‌خواهیم همچنان حمایت خود را از این باشگاه پرطرفدار داشته باشند تا شاهد سربلندی بیش از پیش خانواده پرسپولیس باشیم.
سپس ‌افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نیز اظهار داشت: یکی از بهترین اتفاقاتی که در این مقطع می‌توانست برای پرسپولیس روی دهد، امضای قرارداد جدید ‌برانکو ایوانکوویچ‌ بود که تقریبا همه هواداران نیز خواهان آن بودند.
سایر اخبار این روزنامه
رسانه ملی از نشر شایعات، تخریب و سیاه‌نمایی خودداری کند ترامپ هم نمی‌داند درباره برجام چه کار کند پکن عملیات اطفای حریق نفتکش ایرانی را متوقف کرد؛ پایان کار شاهزاده تاریکی واریز سود مردگان سهام عدالت دیوان عدالت اداری رای به خروج از آثار ملی داد؛ گزارش ساختگی رسانه ملی درباره تلگرام دردسر‌ساز شد؛ مصطفی اقلیما، آسیب‌شناس در خصوص تجمعات اعتراضی اخیر عنوان کرد: صداوسیمای مظلوم! داستان‌های من و ارشاد! «جهان‌صنعت» مشکلات کارفرما و کارگر را در صنعت ایران بررسی می‌کند؛ موضع گیری رییس کل بانک مرکزی در مقابل افزایش نرخ ارز؛ ریاکاری به سبک واشنگتن تعلل شورای اقتصاد در اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی؛ پیامد تصمیم برجامی ترامپ برای محور آمریکا-اروپا در اولویت توسعه سیاسی پیامد تصمیم برجامی ترامپ برای محور آمریکا-اروپا تقابل ترکیه با ایران و روسیه بر سر حمله به «مناطق امن» در سوریه برانکو پس از تمدید 2 ساله با پرسپولیس: بحران جدی در انتظار اقتصاد کشور