کشف محموله مواد انفجاری و انتحاری در منطقه مرزی سراوان

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از کشف محموله حاوی مواد انفجاری و کمربندهای انتحاری در منطقه مرزی سراوان خبر داد.
به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: با تلاش رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه سراوان در استان سیستان و بلوچستان یک محموله حاوی مواد منفجره و کمربندهای انتحاری همراه با مقادیری تجهیزات ارتباطی و ... کشف و ضبط شد.
این اطلاعیه می افزاید: این محموله که عوامل گروهک تروریستی «جند الشیطان» قصد ورود آن را به داخل کشور برای ایجاد ناامنی، اغتشاش و اقدامات تروریستی داشتند، به دست رزمندگان اسلام افتاد.
این اطلاعیه در پایان تاکید کرده است: رزمندگان غیور و شجاع نیروی زمینی سپاه و دیگر نیروهای امنیتی و انتظامی کشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی همه جانبه خود در نقاط مرزی هرگونه تحرک و اقدام گروهک‌های تروریستی و مزدوران وابسته به دشمنان ملت ایران را رصد و قاطعانه ناکام خواهند گذارد.
سایر اخبار این روزنامه
آشپزخانه ما ! آشپزخانه ما ! آشپزخانه ما ! «همدلی»، از حواشی عقب‌گرد دولت و مجلس از اجرایی‌شدن یک تصمیم اقتصادی گزارش‌می‌دهد سخنان تازه سید مهدی طباطبایی در مورد نگرانی شیخ سازندگی از دسترسی احمدی نژاد به اسناد اطلاعاتی محمد توسلی، دبیر کل نهضت آزادی ایران در تشریح راهکار های برون رفت از بحران های اخیردر گفت‌وگو با «همدلی»: آمریکا در برجام ماند به مناسبت صد و بیست‌وششمین سالروز تولد محمدعلی جمالزاده میلادت مبارک پدر داستان‌نویسی مدرن ایران «همدلی» از وضعیت نامناسب مدارس فرسوده کشور گزارش می‌دهد تحصیل زیر وحشت آوار علی مطهری: آستان قدس، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی باید مالیات بدهند ولی الله شجاع پوریان این راه بسته نمی‌ماند بازگشت «عقلانیت» و «اخلاق» به سیاست کشف محموله مواد انفجاری و انتحاری در منطقه مرزی سراوان سخنگوی پوتین: تحریم‌های جدید آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند حریری: حزب الله عضوی از دولت لبنان است رهبر انقلاب، درگذشتِ واعظ شهیر حجت‌الاسلام مظاهری را تسلیت گفتند آمریکا در برجام ماند