سخنگوی پوتین: تحریم‌های جدید آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند

دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت: در صورتی که آمریکا تحریم‌های جدید علیه کشور ما اعمال کند، مسکو این تحریم‌ها را بدون پاسخ نمی گذارد.
به گزارش ایرنا، دیمیتری پسکوف روز گذشته به راشاتودی گفت: طبق معمول، اقدامات تحریمی، اعمال متقابل را در پی دارد و در این مورد (تحریم‌های جدید آمریکا) اصل اقدام متقابل اساسی است. وی یادآورشد که اقدام‌های متقابل در مواردی به گونه ای انتخاب می شود که بهترین پاسخ با در نظر گرفتن منافع ما داده شود. پسکوف توضیح داد: تصمیم در این مورد را رئیس جمهوری روسیه می گیرد. سخنگوی پوتین ادامه داد: رسانه‌ها فهرست‌های مختلف از تحریم‌ها علیه روسیه را منتشر می کنند که بسیاری از آنها دروغ از آب در آمده است.
وی گفت که باید منتظر بمانیم فهرست تحریم‌های جدید آمریکا منتشر و در آن صورت اقدام خواهد شد. رسانه‌های روسی روز گذشته اعلام کردند که آمریکا در نظر دارد تحریم‌های جدید در مورد روسیه وضع کند.
سایر اخبار این روزنامه
آشپزخانه ما ! آشپزخانه ما ! آشپزخانه ما ! «همدلی»، از حواشی عقب‌گرد دولت و مجلس از اجرایی‌شدن یک تصمیم اقتصادی گزارش‌می‌دهد سخنان تازه سید مهدی طباطبایی در مورد نگرانی شیخ سازندگی از دسترسی احمدی نژاد به اسناد اطلاعاتی محمد توسلی، دبیر کل نهضت آزادی ایران در تشریح راهکار های برون رفت از بحران های اخیردر گفت‌وگو با «همدلی»: آمریکا در برجام ماند به مناسبت صد و بیست‌وششمین سالروز تولد محمدعلی جمالزاده میلادت مبارک پدر داستان‌نویسی مدرن ایران «همدلی» از وضعیت نامناسب مدارس فرسوده کشور گزارش می‌دهد تحصیل زیر وحشت آوار علی مطهری: آستان قدس، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی باید مالیات بدهند ولی الله شجاع پوریان این راه بسته نمی‌ماند بازگشت «عقلانیت» و «اخلاق» به سیاست کشف محموله مواد انفجاری و انتحاری در منطقه مرزی سراوان سخنگوی پوتین: تحریم‌های جدید آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند حریری: حزب الله عضوی از دولت لبنان است رهبر انقلاب، درگذشتِ واعظ شهیر حجت‌الاسلام مظاهری را تسلیت گفتند آمریکا در برجام ماند