نمایشگاه بهاره از امروز در مصلای تهران برپا می‌شود

جشنواره خرید بهاره تهران از امروز در مصلای امام خمینی با همکاری اتاق اصناف و به مدت 10 روز آغاز برپا می‌شود.
به گزارش فارس، عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال در نمایشگاه‌ بهاره امسال هم مانند سال‌های گذشته اجرا و طی سه دوره در مجموعه چهل‌سرا مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا خواهد شد.
براساس این گزارش، در دور اول جشنواره خرید بهاره تهران که از 25 بهمن آغاز و تا 4 اسفند ادامه دارد، همچنین در دور دوم این جشنواره از 8 تا 18 اسفند برپا خواهد بود و در نهایت جشنواره خرید بهاره تهران در دور سوم از 20 تا 25 اسفند در مجموعه چهل‌سرای مصلی امام خمینی (ره) برپا خواهد بود.
علاقه‌مندان برای خرید اقلام مورد نیاز خود از جمله شیرینی، خشکبار، پوشاک و لوازم خانگی می‌توانند روزهای عادی از ساعت 10 تا 20 و روزهای جمعه از ساعت 14 تا 20 به نمایشگاه مذکور مراجعه کنند.


در عین حال وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح اقدامات ستاد تنظیم بازار برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید گفت: با هماهنگی اصناف فروشگاه‌های بهاره برای ارائه خدمات ویژه به مردم در استان‌ها راه اندازی می‌شود.
محمد شریعتمداری پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدامات شب عید وزارت صنعت، معدن و تجارت در آستانه شب عید اظهار داشت: برای هماهنگی‌های لازم بین ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلفی که نظارت بر امر توزیع کالا و خدمات در ایام تعطیلات سال جدید دارند، جلسه ستاد تنظیم بازار تشکیل شد.
وی افزود: در این جلسه گزارشی از ذخایر مطمئن کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اعم از میوه و مرکبات و سایر اقلام مورد نیاز ارایه شد که این گزارش تصویر کاملا امید بخشی را نسبت به آینده در ماه‌های پیش رو از جمله اسفند و فروردین ماه نشان می‌داد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همچنین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه تامین نیازهای گردشگری و تامین مسافرخانه‌ها، مقدمات بسیار خوبی را فراهم کرده و ستادهای ویژه‌ای را تشکیل داده است تا ارایه خدمات لازم به مسافران در نقاط مختلف کشور، هماهنگی‌های لازم وجود داشته باشد.
شریعتمداری افزود: در وزارت راه و شهرسازی هماهنگی‌های لازم وجود دارد و در زمینه حمل جاده‌ای و هوایی شرایط مطلوبی را دارند تا مردم با کمترین دغدغه سال جدید را آغاز کنند و امیدواریم با دقت همه این تعهدات دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای تامین نیازهای اساسی مردم ارایه کردند، به کفایت انجام شود.
وی همچنین گفت: سازمان‌های نظارتی نیز که تحت نظر ستادها عمل می‌کنند مانند ستاد حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی دراین مدت نظارت خود را دقیق‌تر و سریع‌تر خواهند کرد و تیم‌های مشترکی را برای نظارت بر بازار تشکیل خواهند داد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: این تیم از اوایل اسفند کار خود را آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت و مردم می‌توانند هرگونه تخلف را در صورت مشاهده به این مراکز منتقل کنند تا با آن برخورد قاطع شود.
شریعتمداری تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی اصناف در شهرهایی که تقاضا وجود دارد فروشگاه‌های بهاره راه اندازی می‌کند که در آن مراکز نیز خدمات ویژه‌ای به مردم ارایه می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
با حضور معاون رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی انجام شد رونمایی از 8 نوع واکسن دامی و انسانی تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز پیام تظاهرات سراسری مردم بحرین درهفتمین سالگرد انقلاب: مبارزه ملت بحرین علیه رژیم آل خلیفه متوقف نخواهد شد تحلیل سیاسی هفته هوای پاک دیروز تهران ظریف در دیدار نخست‌وزیر عراق: ایران از هیچ گونه همکاری و مشارکت برای بازسازی عراق دریغ نخواهد کرد تعیین تکلیف سپرده گذاران خرد موسسات غیرمجاز تا پایان بهمن‌ماه جذب 9.7 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در صنعت 12 میلیارد دلار خطوط اعتباری از زمان اجرای برجام عملیاتی شده است با راه‌اندازی واحد تقطیر فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس؛ 12 میلیون لیتر بنزین یورو 5 به چرخه توزیع سوخت کشور افزوده می‌شود نمایشگاه بهاره از امروز در مصلای تهران برپا می‌شود پیام تسلیت روحانی به پوتین در پی سقوط هواپیمای مسافربری روسیه کارشناس روس: ترامپ در مورد برجام سیاست اشتباه در پیش گرفته است معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری: جهت گیری دولت توسعه بازار دارایی‌های فکری است یک مسئول نهاد ریاست جمهوری: سامانه ثبت اسناد دفاع مقدس در دولت راه اندازی شد دستور رئیس‌جمهور برای تهیه گزارشی جامع درباره اتفاقات اخیر همکاری امدادخودرو کانون جهان‌گردی در اجرای طرح ویژه ترافیکی نوروز تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز تلاش جدید دولت و مجلس برای مدیریت بازار ارز