شایعه حذف رشیدپور و «فریاد زیر آب» زلزله زدگان!

کِرکِره برنامه رشیدپور، پایین کشیده می‌شود؟!
شایعه داغ خداحافظی رشیدپور از صدا و سیما، روز گذشته درفضای مجازی پیچید. البته پیش از این قرار بود « حالا خورشید »  آخرین فصلش را در تلویزیون سپری کند و برنامه « هفت »  هم  همچون سال قبل بنا بر ادامه آن نبود.  کاربری در این باره نوشت: «چه عجب صدا و سیما هم مثل مردم از رشیدپور خسته شد. رشیدپور مجری توانمندیه ولی دیگه شورش رو در آورده بودن. رشیدپور این جا، رشیدپور اون جا، رشیدپور همه جا.» و کاربری در دفاع از او مدعی شد: « رشید پور مجری توانمندی است و به نظر من این برخورد با او شایسته نیست . »
 
پرده‌برداری از یک راز کثیف!
طیبه سیاوشی، نماینده تهران در مجلس در توییتی با اشاره به پشت پرده ممانعت آقایان از خروج همسران ورزشکارشان از کشور نوشت: «متاسفانه در مواردی برخی آقایان مبالغی پول از فدراسیون‌ها دریافت کردند و به همسرانشان اجازه خروج از کشور دادند.» و کاربری مدعی شد: «خیلی وقت‌ها اصلا مرد به صورت هماهنگ شده و صوری به همسرش اجازه خروج از کشور نمی‌دهد تا فدراسیون مربوط مجبور به پرداخت پول شود.» اما کاربر دیگری نوشت: «این حق قانونی برای شوهر است و اگر برخی از آن سوءاستفاده می‌کنند باید راهکار نظارتی را تقویت کرد.»
 


«اوجاقی» در کوره داغ انتقاد از کی‌روش!
سرمربی تیم ملی ووشوی کشورمان از سوی کارلوس کی‌روش به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم ملی فوتبال انتخاب شد تا موجی از حرف و حدیث‌ها در فضای مجازی مطرح شود. کاربری در این باره نوشت: «من نمی‌فهمم آقای کی‌روش دم جام‌جهانی این بچه‌بازی‌ها چیه؟ این انتخاب دهن کجی به فوتبال نیست؟!» و کاربری در دفاع از کی‌روش نوشت: «این کار کاملا مرسومه و در تمام دنیا سرمربیان تیم‌های فوتبال گاهی برای افزایش روحیه جنگجویی و توان بازیکنان‌شان از مربیان رزمی در کنار تیم استفاده می‌کنند.»
 
کرمانشاه در آب، حساب سلبریتی‌ها مسدود!
در روزهایی که بارش باران موجب نفوذ آب به چادر و کانکس مردم زلزله زده سرپُل ذهاب شده است، خبر مسدود شدن حساب سلبریتی‌هایی چون علی دایی که برای زلزله زدگان از مردم کمک‌های مالی جمع کرده بودند، هیاهوی زیادی به پا کرد. کاربری با گلایه از این مسئله نوشت: «مسدود کردن حساب آن‌ها چه ثمری دارد. جز بی‌اعتماد کردن مردم به آن‌ها؟!» و کاربری هم با دفاع از این کار نوشت: «خیلی‌ از همین سلبریتی‌ها از احساسات مردم سوء استفاده کردند. باید دستگاه‌های نظارتی کار خودشان را بکنند.» کاربر دیگری هم نوشت: «به جز سلبریتی‌ها خود دولت هم باید پاسخ بده، هلال احمر هم پول‌های زیادی جمع آوری کرد.»
 
نمی‌گویم آب کم است، آب نیست!
اظهارات صریح پروفسور کردوانی در برنامه «حالا خورشید» سر و صدای زیادی را به پا کرد. او در این برنامه گفت: «نمی‌گویم آب کم است، آب نیست... خدا کند 50 سال دیگر کسی در تهران زندگی نکند و کودکی به دنیا نیاید.» کاربری در واکنش به این اظهارات نوشت: «به نظرم بخشی از حرف‌های ایشان بیشتر حالت غرغر داشت و هیچ مبنای علمی نداشت.» کاربری هم نوشت: «چقدر تامل‌برانگیزه. واقعا باید نگران آینده فرزندانمان باشیم. بحران آب امروز خیلی شدیده. کاش تدبیری بشه.»
 
 
 
بازگشت  بحث جادوگری به فوتبال
ویدئوی ادعای وجود جادوگر در بازی خونه به خونه بابل و نفت مسجد سلیمان در لیگ دسته یک که از برنامه «فوتبال 1» پخش شد، بار دیگر نشان داد که جادوگران در فوتبال حضور دارند. در این ویدئو فردی که لباس سربازی به تن دارد و ظاهرا جادوگر است کاغذی در دست دارد و در کنار زمین جادو می‌خواند. کاربری در این‌باره نوشت: «تا وقتی مدیران باشگاه‌های ما خودشان به این چیزها اعتقاد دارند و به سراغش می‌روند، هر چقدر برنامه نود و فوتبال ۱ ساخته شود، باز پای جادوگران وسط فوتبال است.» کاربری هم نوشت: «این ویدئو هیچ چیز را ثابت نمی‌کند. معتقدم بخشی هم جودهی رسانه‌هاست.»