سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نسل جدید چه مطالباتی دارد و رفتار با او باید چگونه باشد؟

منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم

مشکلات مـــردم

با سلام. اینکه پیام‌های خوانندگان را در صفحه نخست درج می‌فرمایید نشان‌دهنده اهمیتی است که آن نشریه برای خوانندگان خود قائل است. از این بابت به نوبه خود سپاسگزارم.
با سلام. مطالبات نسل جدید رو مسئولان نسل جدید باید روی کار باشن پای کار باشن که بتونن مطالبات آنها رو فراهم کنن و رفتار و گفتار درست و شایسته‌ای بتونن داشته باشن... نسل قدیم پاسخگوی نسل جدید نیست و نبوده و نخواهد بود. حسین فضلی از ساری.

  درخواست کمک یک هموطن معلول یزدی: آقای محمدکاظم رحیمی چنین بیان کردند که اینجانب فردی معلول هستم. همسرم اخیراً درخواست طلاق داده است و به خاطر ناتوانی در پرداخت مهریه 20 میلیون تومانی حکم جلب مرا گرفته است و با این وضعیت بیماری خود، زندان هم باید بروم. لذا از افراد خیر درخواست کمک و مساعدت دارم که اگر امکان دارد 20 میلیون تومان را به اینجانب وام دهند تا بتوانم از این وضعیت نجات پیدا کنم.

   افزایش قیمت میوه و تره‌بار میادین شهرداری: اخیراً میادین میوه و تره‌بار شهرداری که در محله‌ها و مناطق دایر است، قیمت میوه‌ها را افزایش داده است و دیگر قیمت میوه‌ها با سطح شهر و فروشگاه‌ها تفاوت زیادی نمی‌کند. بنای تأسیس میادین میوه و تره‌بار این بود که مردم میوه را با قیمت مناسب تهیه کنند ولی اخیراً کسی نظارتی بر قیمت میادین ندارد.آشتیانی

  عدم پرداخت سود سهام عدالت: من سود سهام عدالت را نمی‌خواهم. مدت 12 سال است که وعده می‌دهند قرار بود بعد از 10 سال کل پول سهام را به ما پرداخت کنند ولی خبری نیست. من الان برای رهن خانه به پول احتیاج دارم ولی فقط وعده وعید می‌دهند.فتح‌الله عدنی از کرج