نظر مـــردم



   کسر خدمت فرزندان ایثارگران / ذوالفقار بدری از اهواز: از ایثارگران جنگ تحمیلی هستم و مدت دو ماه سابقه حضور در جبهه  دارم و در حال حاضر در شغل روزنامه فروشی مشغول به کارم. از مسئولان محترم بنیاد ایثارگران درخواست داریم موضوع کسر خدمت فرزندان ایثارگران را پیگیری کنند. دو فرزند من در حال حاضر در خدمت سربازی هستند ولی تا حالا به هر کجا که مراجعه کرده‌ام موفق به کسر خدمت سربازی فرزندانم نشده‌ام.
   فقدان روشنایی کوچه‌ای در منطقه شهید کاشانی / آقای عسگری: بنده از منطقه 5خیابان کاشانی خیابان بهنام تماس می‌گیرم. در خیابان بهنام نبش کوچه بهنام 10، یک تیر چراغ برق وجود دارد که مدت یک ماه است چراغ آن خراب و سوخته است و در حال حاضر این کوچه فاقد روشنایی است و به علت تاریک بودن محل باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم در رفت و آمد و همچنین تصادف شده است. لطفاً مسئولان اداره برق نسبت به رفع خرابی اقدام نمایند.


   علی علیپور از مجتمع نابینایان شهید محبی: لطفاً پیگیری کنید آموزش و پرورش شهر تهران چرا حقوق و مزایای ضریب 1.2 حق استثنایی را که حکم آن با تاریخ اجرای 87.1.1 صادر شده نمی‌پردازد؟ تقاضا می‌شود حقوق به تعویق افتاده ما را که ارزش آن 0.1 شده است پس از 10 سال و
4 ماه بپردازند. با سپاس بسیار!