برخورد دوگانه

خالد توکلی‪-‬ محسن غرویان: چگونه می‌شود نهادهای حاکمیت اینقدر در برابر احمدی‎نژاد صبور هستند؟ اگر چنین حرف‎هایی را آقای خاتمی مطرح می‎کرد یا آقایان موسوی و کروبی عنوان کنند، نظام تحمل می‌کند؟
پ.ن: نقد حجت‌الاسلام غرویان در مورد برخورد دوگانه حاکمیت با فعالان سیاسی درست است اما اگر دلسوز آقایان خاتمی، موسوی و کروبی است باید به جای این که حاکمیت را به عدم صبوری در مقابل احمدی‌نژاد توصیه کند این رفتار را که با احمدی‌نژاد مدارا می‌شود، تشویق کند. به نفع همه مردم و تمامی افکار و سلیقه‌ها و جناح‌های سیاسی است که حاکمیت دامنه تساهل و مدارای خود را گسترش دهد و با همه به مدارا برخورد کند. از سخنان غرویان این گونه برداشت می‌شود که برای احمدی‌نژاد هم حصر و محدودیت ایجاد شود، همان گونه که خاتمی، کروبی و موسوی محدود شده‌اند. به جای دعوت به برابری در مجازات، دعوت به تحمل، مدارا و صبوری با همه، عقلانی‌تر و پذیرفتنی‌تر است. بگذارید آستانه تحمل حاکمیت بالا برود، همه آزادانه عقاید خود را بیان کنند و به مردم اعتماد کنید که به احتمال قوی تصمیم درستی خواهند گرفت.
سایر اخبار این روزنامه
«همدلی» بازتاب موضع‌گیری نخست‌وزیر عراق در تبعیت از تحریم های آمریکا علیه ایران را بررسی می‌کند «همدلی» بررسی کرد؛ سود سپرده‌های بانکی به عنوان عظیم‌ترین منبع رانت چه بلایی بر سر اقتصاد‌ می‌آورد پنجمین نشست روسای کشورهای حاشیه خزر برای امضای رژیم حقوقی امروز در آستانه برگزار می‌شود گزارش«همدلی» از حواشی افزایش قیمت بلیت هواپیما در گفت‌وگو با دست‌اندرکاران صنعت هوایی «همدلی» از معضل این روزهای کشور و طمع برخی شهروندان به واسطه معضلات اقتصادی گزارش می‌دهد دودکش‌های آلاینده صنایع‌، قلب تپنده اقتصاد ایران را از حرکت بازمی‌دارد ریه‌های سیاه عسلویه ‍ رئیس جمهور اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم را ابلاغ کرد واکنش‌ها به پیام محسن چاوشی، عجیب است و تامل برانگیز؛ ابراهیم در «ابهام» داود سالمی بحرانِ تصمیمات بحران ساز باتلاقی به نام عسلویه «عباد» به جمع روزنامه‌نگاران پیوست برخورد دوگانه ناصر آقاجری، سخنگوی اتحادیه کارگران پروژه‌ای: برخی گرین‌کارت‌ در دست منتظرند سریعتر خودشان را به ینگه دنیا برسانند