روز نامه نویسی حسن روحانی!

 آرمان – حمید شجاعی: در روزهایی که بازار نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها داغ است، دکتر حسن روحانی در حال عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است. از این رو رئیس جمهور در ارتباط با تولید و اشتغال طی بخشنامه‌ای از تمام دستگاه‌ها خواسته در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید و اشتغال، برنامه‌ها و بسته‌‌های اجرایی پیشنهادی خود را برای شتاب بخشیدن به فعالیت‌های تحت مسئولیت خود یا فعالیت جدید ارائه کنند. این بخشنامه حکایت از آن دارد که روحانی قصد دارد تا حد امکان به وظایف خود عمل کرده و جای نقدی برجای نگذارد و با خیالی آسوده وارد کارزار انتخابات شود. باید دید رئیس دولت یازدهم تا چه حد خواهد توانست به آنچه در اندیشه دارد جامه عمل پوشانده و اهداف تعیین شده را محقق سازد.
نظارت بر ماموریت‌های دستگاه‌های اجرایی
رئیس جمهور طی نامه‌ای به معاون اول خود با اشاره به شعار تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، ماموریت ویژه‌ای را برای تعدادی از وزرا و معاونان درنظر گرفته و خطاب به آقای جهانگیری نوشته: شایسته است جنابعالی در چهارچوب سازماندهی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به طور مستقیم بر انجام دقیق و به موقع این ماموریت‌ها نظارت نموده و در فواصل زمانی یک‌ماهه گزارش پیشرفت کارها را به اینجانب اعلام فرمایید.
ابلاغ اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه


رئیس جمهور پیرو بخشنامه‌ای که به تمام دستگاه‌ها برای ارائه برنامه و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال فرستاده شده، طی نامه‌ای جداگانه به محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، اولویت‌های این سازمان را به شرح ذیل ابلاغ کرده است.
ادامه در صفحه۱۶