بالگردهای بازسازی شده به ناوگان هوانیروز اصفهان ملحق شدند

هشت فروند بالگرد بازسازی شده به ناوگان عملیاتی پایگاه چهارم رزمی پشتیبانی و مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان ملحق شدند.
به گزارش ایرنا، بازسازی این بالگردها که به دست توانمند کارشناسان داخلی انجام شده بیش از 130 میلیارد ریال صرفه جویی ارزی به همراه داشته است.
این بالگردها از نوع 214، شینوک و کبری است که پس از بازسازی به ماموریت خود در آسمان کشور بازگشتند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از این بالگردها که در مرکز صنایع ساخت و نوسازی امام علی(ع) پایگاه چهارم پشتیبانی هوانیروز در اصفهان برگزار شد، گفت: پس از چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و به‌رغم تحریم‌های نظامی که ازسوی ابرقدرت‌ها اعمال می‌شود، توانسته‌ایم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و اتکا به توانایی جوانان کشورمان بالگردهای کشور را نه تنها نگهداری کنیم بلکه امروز جشن ارتقای آنها را برگزار کنیم.


امیر سرتیپ کیومرث حیدری اظهارداشت: هوانیروز جمهوری اسلامی ایران قدرت دنیای اسلام است و بوسیله این نیرو می‌توانیم اهداف آرمانی انقلاب که اعتلای کلمه‌الله و پیروزی بر کفر و استکبار است را عملیاتی کنیم.
وی افزود: چشم امید مظلومان جهان به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است و قدرت هوانیروز ما همانند ابابیل بر سر مستکبران عالم فرود خواهد آمد.
همچنین فرمانده پایگاه چهارم پشتیبانی هوانیروز توانمندی کارشناسان داخلی برای بازسازی بالگردها و ساخت و تولید تجهیزات و امکانات آنها را ستود و گفت: این پایگاه همراه با مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان برای نگهداری و نوسازی بالگردهای زمین گیر شده و ساخت تجهیزات مورد نیاز آنها به دستاوردهای بزرگی دست یافته است.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر راه و شهرسازی: تحویل 60 هزار واحدمسکونی مددجویان کمیته امداد آغاز شده است واکنش حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به طرح ادعاهای خلاف علیه حوزه در نماز جمعه تهران هشدار اروپا درباره طرح "معامله قرن" آمریکا فایننشال تایمز: کانال مالی ایران وسوییس در آستانه راه‌اندازی است یک اخلالگر اقتصادی به ایران بازگردانده شد دادستان تهران: اتهام درمنی افساد فی الارض است که در فرض رضایت شکات هم، تاثیری در اجرا ندارد در سفر رئیس جمهور به آنکارا صورت می‌گیرد امضای اسناد مهم در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بین ایران و ترکیه رئیس دفتر رئیس جمهور: هزینه‌های بودجه 98 را کاهش دادیم تلاش ترامپ برای خروج آبرومندانه نظامیان آمریکایی از سوریه نتانیاهو: آمریکا با تحریم درحال جنگ با ایران است انتشار تصاویر جدیدی از تیم ترور قاشقچی تحلیل سیاسی هفته وزیر ارتباطات خبر داد تحویل ماهواره "پیام" تا یک ماه آینده با حضور گسترده مردم؛ مراسم تشییع دانش‌آموزان حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان برگزار شد دکتر حافظی: خیران کشور 12 هزار میلیارد ریال در سال جاری به ساخت مدرسه کمک کردند بالگردهای بازسازی شده به ناوگان هوانیروز اصفهان ملحق شدند