مقصرین طلبکار

مسئولین دانشگاه آزاد در پی حادثه دلخراش انسانی و شرم آور مدیریتی اخیر متاسفانه برخلاف خواست افکار عمومی و خانواده‌های مصیبت زده و حتی ابتدایی‌ترین اصول اخلاقی، نه تنها حاضر به عذرخواهی و پذیرش تقصیر و کوتاهی خود نشدند بلکه در کمال حیرت به فرافکنی متوسل شده و گناه را به گردن کسانی انداختند که در سال‌هایی دور این مرکز را ساختند و آنان را تهدید به شکایت و پیگیری قضایی می‌نمایند! واقعاً این گونه سخن گفتن اهانت به قانون و مقررات نظام نیست؟
اگر قرار باشد فرد یا افرادی محاکمه شوند مسئولین فعلی دانشگاه آزاد هستند که قادر نبودند یک رفت و آمد ساده داشجویان را مدیریت کنند. حالا که کار از کار گذشته دستور می‌دهند اتوبوس‌های فرسوده را از رده خارج کنند، گارد ریل بگذارند و امثال این اقدامات نوشدارو پس از مرگ سهراب.
معلوم نیست با این بودجه هنگفت چرا استاندارد‌های این دانشگاه از محروم‌ترین مراکز علمی کشور نیز پائین‌تر است؟ و این بودجه کجا مصرف می‌شود؟ امید است دستگاه قضا که بلافاصله وارد رسیدگی شده است در جهت احقاق حقوق قربانیان این حادثه و پیشگیری از وقوع حوادث مشابه هرچه سریع‌تر نتیجه را به مردم اعلام نماید.
و سخن آخر هم اینکه بنیان‌گذاری این مرکز عظیم و گسترده علمی توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) از افتخارات و دستاوردهای بزرگ کشور بوده و خواهد بود و دست یازیدن به سیاسی کاری‌های مبتذل برای پوشاندن گناه نفهمیدن‌ها و بی‌تدبیری قطعا شیوه ناپسند و غیر قابل قبولی است.
احمد حسینی
سایر اخبار این روزنامه
صادرات غیرنفتی کشور 13 درصد افزایش یافت تدارک "جلیقه زردها"ی فرانسه برای تظاهرات در عید سال نو زلزله در دولت عربستان با برکناری وزیر خارجه و چند وزیر دیگر بحرین و امارات رابطه دیپلماتیک با سوریه را از سر گرفتند رئیس فراکسیون جوانان مجلس: حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان نشانه بی‌تدبیری مسئولان دانشگاه آزاد است با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت افتتاح چهار طرح بزرگ درمانی در استان کهگیویه و بویراحمد با ظرفیت 400 تخت بیمارستانی مقصرین طلبکار حرکت‌های مخفی در بودجه! آلمان خواستار اصلاح ساختار شورای امنیت سازمان ملل شد طالبان خطاب به آمریکا: از سرنوشت شوروی عبرت بگیرید! خنثی سازی حمله تروریستی با مواد شیمیایی در سوئد تعطیلی دولت آمریکا تا اوایل 2019 ادامه می‌یابد مرحوم راننده! در واکنش به سفر دزدانه ترامپ به عراق؛ نمایندگان مجلس عراق خواستار اخراج نظامیان امریکایی شدند در واکنش به سفر دزدانه ترامپ به عراق؛ نمایندگان مجلس عراق خواستار اخراج نظامیان امریکایی شدند در واکنش به سفر دزدانه ترامپ به عراق؛ نمایندگان مجلس عراق خواستار اخراج نظامیان امریکایی شدند در واکنش به سفر دزدانه ترامپ به عراق؛ نمایندگان مجلس عراق خواستار اخراج نظامیان امریکایی شدند در واکنش به سفر دزدانه ترامپ به عراق؛ نمایندگان مجلس عراق خواستار اخراج نظامیان امریکایی شدند در واکنش به سفر دزدانه ترامپ به عراق؛ نمایندگان مجلس عراق خواستار اخراج نظامیان امریکایی شدند