بیست هزارمین شماره ات مبارک

 رسیدن شماره های روزنامه خراسان به 20 هزار، یک خبر خوب برای اهالی رسانه و روزنامه است. خراسانی که در هفتادمین سال فعالیتش، همواره رسانه مرجع و بلامنازع در شرق کشور بوده است. این بالندگی و رشد روزنامه خراسان مدیون دو مسئله است : مشی اعتدالی مدیران این روزنامه و گرایش مردمی روزنامه نگاران خراسان در تمام این 70 سال.
راز بقای خراسان در این وانفسای حیات روزنامه ها، توجه به نیازهای مخاطبان، تطبیق پذیری روزنامه با شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور بوده است. روزنامه خراسان در طول این 70 سال چند نسل از روزنامه نگاران پر تجربه را تربیت کرده و جزو معدود روزنامه های ایران است که روزنامه نگار بازنشسته دارد.
خراسان همواره خواندنی بوده و در فراز و نشیب های سیاسی و اجتماعی، حرفی برای گفتن داشته است. روزنامه خراسان با راه اندازی روزنامه های استانی و دفاتر نمایندگی در دیگر استان های کشور نشان داده که قد و قواره اش فراتر از تصور عمومی درباره روزنامه هایی است که در شهری به جز تهران منتشر می شوند. خراسان قطعا پر نفوذ ترین روزنامه سراسری ایران است که در خارج از تهران تولید و منتشر می شود.
تولید محتوا در پهنه ای که زبانزد شعر و فرهنگ و ادب است و برای مردمی که خود سخندان و سخن سنج و سخنور هستند کاری بس مشکل تر از دیگر مناطق جغرافیایی ایران است و به قول آن شعر معروف  «برادر جان خراسان است این جا / سخن گفتن نه آسان است این جا» .
به همه روزنامه نگاران خراسان از نویسندگان ، خبرنگاران ، گزارشگران و عکاسان  گرفته تا ویراستاران و صفحه آراها  و گرافیست ها و دبیران گروه و سردبیر و مدیران و کارکنان، این مناسبت نمادین را تبریک می گویم و برای همه آن ها آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.