راهبرد دشمن، بدبینی مردم به مسوولان


وزير اطلاعات گفت: برخي اين گونه القا مي‌کنند که تحريم‌ها اثر زيادي نداشته بلکه عدم مديريت باعث مشکلات اقتصادي شده است، در حالي که هدف دشمنان ايجاد فضاي نااميدي و رويگرداني مردم از مسئولان کشور است.

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام سيد محمود علوي در جلسه شوراي اداري استان فارس با تسليت ايام شهادت حضرت صديقه کبري (س)، به مبارزه آن حضرت با ايجاد انحراف در جامعه اسلامي‌اشاره کرد و توفيق کسب توشه در مکتب ولايتمدار آن حضرت و دفاع از ولايت را از خداوند خواستار شد.

علوي در آستانه دهه فجر ياد و خاطره امام راحل و شهداي انقلاب را گرامي‌داشت و گفت: به لطف خدا همه استانداران فارس منشأ خير و برکت بوده‌اند و اميدواريم در اين دوره مديريتي کارنامه درخشنده‌تري به دست آيد.

وزير اطلاعات با بيان اينکه امروز مسئوليت خدمت و گره گشايي از مشکلات مردم بر دوش مسئولان نهاده شده است، افزود: بر اساس آموزه‌هاي ديني، مسئوليت، امانت، عبادت و آزمون مسئولان است و بايد با قدرداني از اين تفضل الهي، شکر نعمت را با خوشرويي و خدمت رساني بي منت به مردم به جاي آورد.

علوي گفت: اسلام بر خلاف دموکراسي غرب، حکومت را براي مردم مي‌خواهد و بنابراين کارگزاران حکومت اسلامي‌بايد در اين مسير حق الناس را رعايت کنند.

وزير اطلاعات با اشاره به اينکه در حکومت اسلامي‌امنيت، معيشت و عدالت بايد براي آحاد مردم جامعه برقرار شود، از تلاش و همکاري‌هاي شوراي تأمين براي ارتقا سطح امنيت و آرامش کشور به ويژه اين استان قدرداني و اضافه کرد: به لطف خدا اکنون همدلي و هم‌افزايي مؤثري در ميان دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي وجود دارد که ثمره آن امنيت پايدار نظام جمهوري اسلامي‌ايران است.

علوي بر ارتقا سطح امنيت در عرصه‌هاي مختلف تأکيد کرد و با ابراز تأسف از اينکه برخي مواقع در جامعه شاهد بدگويي و هتاکي هستيم، گفت: بايد با رعايت اخلاق و اصول شرع اينگونه مسائل از جامعه رخت بربندد.

وزير اطلاعات به برخي مشکلات اقتصادي ناشي از تحريم و سنگ‌اندازي دشمنان عليه کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: برخي اين گونه القا مي‌کنند که تحريم‌ها اثر زيادي نداشته بلکه عدم مديريت باعث مشکلات اقتصادي شده است، در حالي که هدف دشمنان ايجاد فضاي نااميدي و رويگرداني مردم از مسئولان کشور است.