سوریه: لحظه آزادی ادلب فرا رسیده است

روزنامه الثوره ارگان حزب حاکم سوریه در مطلبی با اشاره به آغاز عملیات ارتش این کشور علیه تروریست‌ها در ادلب، نوشت: لحظات سرنوشت ساز برای آزادسازی ادلب از دست تروریست‌ها آغاز شده است.
به گزارش ایرنا «عبدالرحیم احمد» مدیرعامل خبرگزاری سوریه (سانا) که نویسنده این مطلب است، نوشت: سوری‌ها امروز منتظر اقدام ارتش کشورشان در جنگ علیه تروریست‌ها در ادلب هستند.وی افزود: ارتش سوریه استحکامات تروریست‌ها در استان ادلب را هدف قرار داده است. اکنون تروریست‌ها که سال‌ها مورد حمایت ترکیه هستند، به غده چرکینی تبدیل شده‌اند که پس از ناکامی تلاش‌ها باید برای علاجش آنرا ریشه کن کرد.
حملات روزانه تروریست‌ها از ادلب به مناطق امن در حومه حماه و لاذقیه دیگر قابل تحمل نیست. همه تلاش‌های منطقه‌ای سوریه برای حل این مسئله ناکام ماند و دیگر صبر ارتش، مردم و سران سوریه به پایان رسیده و نمی‌توانند در برابر این تجاوزات سکوت کنند یا اجازه دهند این غده تروریستی بزرگ‌تر شود.تروریست‌ها پس از تهدید و وعده و وعید، دست به دامن غرب شده‌اند اما آمریکا از حمایتشان دست کشانده و ترکیه نیز طفره می‌رود.
همه تلاش‌های داخلی و خارجی برای حل مسئله تروریسم در ادلب به شکست انجامیده است، بنابرین این حق دولت سوریه است که برای دفاع از شهروندان و سرزمین خود از تروریسم و حامیان آن دست به کار شود.


شهروندان سوری در استان ادلب برادران همه ما هستند و منتظرند لحظه آزادی استان شان از دست تروریسم‌هایی فرا برسد که از چچن، چین، جمهوری آذربایجان و عربستان با حمایت ترکیه وارد بخش‌های شمالی سوریه می‌شوند.
نبرد ادلب برای نابودی تروریسم آغاز شده است و سوری‌ها متنظر هستند تا ببیند این بار نیز آمریکا از شبه نظامیانی که ادعای وطن دوستی می‌کنند و چشم به کمک قدرت‌های خارجی دارند، حمایت می‌کند یا نه. اما همه باید بدانند کسانی که اشغالگران را به وطن فرامی خواند و آن را تضمینی برای بقای خود می‌داند، جایگاهی در کشور ندارد.
الثوره نوشت: سوری‌ها امروز نیز مانند گذشته از همه می‌خواهند تا زیر پرچم وطن علیه هر مداخله گری از ترکیه و آمریکا گرفته تا تروریست‌ها متحد شوند تا به کمک هم بتوانند کشوری امن برای خود و فرزندانشان بسازند.
ادلب در سال‌های اخیر به محلی برای اجتماع تروریست‌هایی از سراسر سوریه تبدیل شده است و براساس برخی آمارها 146 هزار تروریست از 60 کشور جهان در آن حضور دارند.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان سازی حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اجرا می‌شود رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: تصمیم راهبردی و مهم ملی ایران درباره برجام رهبر انقلاب در دیدار طلاب حوزه‌های علمیه: امروز وظیفه‌ حوزه‌ها از گذشته سنگین‌تر است سوریه: لحظه آزادی ادلب فرا رسیده است بیانیه مهم شورای عالی امنیت ملی خطاب به کشورهای عضو برجام: ایران از 18 اردیبهشت 98 برخی اقدامات خود در توافق برجام را متوقف می‌کند بازتاب جهانی تصمیمات جدید ایران در خصوص کاهش برخی تعهدات برجامی استعفای دسته‌جمعی اقتصاددان‌های افشاگر از دولت ترامپ افشای جزئیات کامل "معامله قرن" براساس سند لو رفته از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تحلیل سیاسی هفته در جلسه هیات دولت انجام شد؛ بررسی و تصویب برخی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی در هیات دولت رئیس دفتر رئیس جمهور: اقدامات ایران در چارچوب برجام است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: همه خبرنگاران و خبرگزاری‌ها مشمول مشاغل سخت و زیان آور می‌شوند باز هم پیروزی با ملت ایران است