بازگشت لشگر شکست‌خورده سرخ از استانبول

شهروند| مذاکره مدیران پرسپولیس با 5 مربی در 48 ساعت آن هم در استانبول گویا نتیجه مشخصی در پی ‏نداشته است. با این‌که با توجه به سفر دسته جمعی مدیران سرخ به ترکیه و هزینه‌های صورت گرفته در یکی از ‏هتل‌های لوکس استانبول گمان می‌کردیم آنها با دستی پر و بعد از عقد قرارداد با یکی از گزینه‌های مربیگری به ‏تهران بازگردند، این اتفاق رخ نداد.گابریل کالدرون آرژانتینی، لمونیس از یونان، ماسیمو کاررا ایتالیایی، چچیچ از ‏کرواسی و الکساندر نوری مربی دورگه ایرانی-آلمانی 5گزینه پرسپولیس بودند که طی 2 روز پای میز مذاکره با ‏مدیران این باشگاه نشستند.
مهمترین معضل عرب، نبی و رغبتی که به نمایندگی از هیأت‌مدیره پرسپولیس ‏همراه با مدیر روابط بین‌الملل این باشگاه راهی ترکیه شده بودند، مبالغ پیشنهادی مربیان خارجی بود. طبق ‏اطلاعاتی که منتشر شده، هیچ‌کدام از این مربیان با مبلغی کمتر از 1.5‌میلیون یورو برای یک‌سال حاضر به ‏همکاری نشدند؛ مبلغی که بار سنگین مالی برای سرخپوشان ایجاد می‌کند. حتی الکساندر نوری که سابقه چندانی ‏در مربیگری ندارد و پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند به واسطه ایرانی بودن بتوانند او را به مبلغ کمتری راضی ‏کنند، از مبلغ پیشنهادی خود یعنی 1.5‌میلیون یورو پایین‌تر نیامده است.
به‌هرحال در فاصله یک ماه مانده تا ‏شروع لیگ نوزدهم پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است؛ اگرچه دیروز تمرینات این تیم زیر نظر کریم باقری آغاز ‏شد. ایرج عرب هم مقابل در باشگاه حاضر نشد پاسخ روشنی به سوالات خبرنگاران درباره گزینه نهایی ‏پرسپولیس بدهد. فعلا همه چیز با وجود معرفی 5 گزینه نهایی در ابهام است و حتی برخی حدس می‌زنند در ‏نهایت باشگاه پرسپولیس جانشین برانکو را از بین این 5 مربی انتخاب نکند! به نظر می‌رسد با برگزاری جلسه ‏هیأت مدیره پرسپولیس و مشورت با وزارت ورزش، سرخپوشان بتوانند به گزینه نهایی برسند تا هر چه زودتر ‏سرمربی جدید این تیم تمرینات را برای لیگ نوزدهم زیر نظر بگیرد. ‏