با بهترین ماساژورهای حرفه‌ای ‌سال 2019 آشنا شوید

ماساژ گرفتن یکی از آرامش‌بخش‌ترین و لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیاست. ماساژ ریشه‌ای تاریخی دارد، مخصوصا برای ما ایرانیان که در حمام‌های عمومی مشت‌ومال وجود داشت و دلاک‌ها بعد از حمام‌کردن با آب داغ و نرم‌شدن بدن، با مشت‌ومال‌شان سعی می‌کردند تمام خستگی‌های چند روز گذشته را از بدن بیرون بکشند. اما حالا ماساژ دیگر تنها یک عملیات آرامش‌بخش نیست، بلکه از آن برای درمان بافت‌های عضلانی و ... هم استفاده می‌شود.
بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای بعد از تمرینات سخت، ماساژ می‌گیرند یا اگر مشکلی برای عضلات‌شان پیش آید، با ماساژهای درمانی سعی می‌کنند آن را درمان کنند. البته که باید بدانید تمام ناراحتی‌های عضلانی را نمی‌توان با ماساژ درمان کرد، اما بسیاری از پزشکان برای آن‌که ورزشکاران حرفه‌ای را خیلی زود به تیغ جراحی نسپارند، ابتدا درمان‌های جایگزین را استفاده می‌کنند که یکی از آنها ماساژهای درمانی است.
تکنولوژی در این زمینه هم پیشرفت‌هایی داشته و دستگاه‌های کوچک ماساژ تولید شده که می‌تواند برای بخش‌های کوچکی از بدن که به ماساژ درمانی نیاز دارد، استفاده شود و آنها را اصطلاحا «درمان لرزشی» می‌نامند. البته که ممکن است در خانه برای غیر از ورزشکاران هم جواب بدهد و بتواند دردهای عضلانی مقطعی شما را بهبود بخشد.
اینجا به شما چند دستگاه ماساژ دستی را معرفی می‌کنیم تا اگر روزی به کارتان آمد، بدانید کدام یک از آنها بهتر است و می‌تواند به شما برای رفع خستگی یا درمان مقطعی عضلانی کمک کند. بهترین برای ورزشکاران حرفه‌ای Theragun G3 Pro گران است، اما ورزشکاران حرفه‌ای در طیف وسیعی از ورزش‌ها از بسکتبال تا گلف این دستگاه را دوست داشته‌اند. این دستگاه قدرتمند و کارآمد است و نیروی بالایی دارد که می‌تواند در هر ثانیه 40 بار ضربه بزند.


البته اگر بخواهید کمی پول ذخیره کنید، می‌توانید دو مدل پایین‌تر از این مدل را داشته باشید. خریداران می‌گویند: «اگر در خرید این دستگاه شک دارید، باید بگویم بدون‌شک آن بهترین است.»‌ای«من آن را گرفتم تا درد مزمن پشت خود را درمان کنم و باید بگویم امیدوار نبودم، اما این دستگاه بهترین بود.»
«این دستگاه را بخرید، هرگز پشیمان نمی‌شوید.» باارزش‌ترین ماساژور  این دستگاه میان تمام ماساژورها بالاترین ارزش را دارد. این دستگاه هم به اندازه‌ای گران نیست که شما را شوکه کند، قدرت فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در دقیقه 3700 ضربه بزند. این وسیله جمع‌وجور، سبک و قابل حمل بوده و برای سفر نیز بسیار مناسب است. علاوه بر این، دستگاه 6 تکه لوازم جانبی دارد، همچنین باتری آن می‌تواند در طول هفته به مدت روزی 20 تا 30 دقیقه برای شما جوابگو باشد.
حتی ماساژورهای حرفه‌ای هم این دستگاه را دوست دارند و یکی از خریداران درباره آن می‌گوید: «من برای مدت طولانی ماساژور بودم و می‌دانم یک ماساژ خوب و واقعی می‌تواند چقدر لذت‌بخش باشد. برای نخستین بار که از این دستگاه استفاده کردم می‌توانم بگویم یکی از بهترین ماساژهای زندگی‌ام را تجربه کردم. این دستگاه یک ماساژور حرفه‌ای است و می‌توانید قدرت آن را خودتان تنظیم کنید.» بهترین دستگاه ماساژ آرام دستگاه قبلی این برند بسیار خوب کار می‌کرده، اما صدای بلندی داشته است. این شرکت حالا دستگاه جدید را تولید کرده که توانی تقریبا برابر با دستگاه‌های قوی اما صدای بسیار کمی دارد. حال این دستگاه ماساژ بهترین انتخاب برای یک ماساژ آرام و لذت‌بخش است و اگر شما می‌خواهید از آن در زمان استراحت استفاده کنید، دیگر نگران صدای دستگاه هم نباشید، این دستگاه یک صدای آرام دارد که مزاحم استراحت شما نمی‌شود.
خریداران درباره آن می‌گویند: «قبل از این‌که برای خودم از آن استفاده کنم، آن را روی شخص دیگری تست کردم، آرامشی که داشت مرا وسوسه کرد تا خودم هم امتحان کنم و حالا باید بگویم یکی از بهترین ماساژهای زندگی‌ام را با این دستگاه تجربه کردم.»
«حرکت این دستگاه روی شانه‌ها و پشتم شگفت‌انگیز است، من و همسرم بهتر می‌خوابیم، سفرهای بهتری داریم و چند بار در هفته از این دستگاه برای آرامش استفاده می‌کنیم.» بهترین برای استفاده روزانه ماساژور TimTam  ارایه‌دهنده یک درمان و ماساژ قدرتمند شبیه به Theragun است، اما قیمت آن بهتر است. این مدل برای افرادی که بشدت ورزش می‌کنند یا کار بدنی سختی دارند و اغلب با دردهای عضلانی روبه‌رو هستند، بسیار عالی است.
یکی از خریدارها می‌گوید: «چندین ‌سال از درد مزمن شانه و سیاتیک رنج می‌بردم و تلاش می‌کردم از ابزارهای مختلف برای کاهش دردم استفاده کنم و موفق نشدم، اما TimTam سبک و استفاده از آن آسان است و برای مناطق خاصی که نیاز به تسکین درد دارند، استفاده می‌شود. این دستگاه کار یک ماساژ نیم‌ساعته را پنج دقیقه‌ای انجام می‌دهد.» بهترین ماساژور برای گرم شدن این ماساژور بی‌نظیر ترکیبی از حرارت و ماساژ را به شما تقدیم می‌کند، برای تسکین بافت‌های عمیق عضلانی که به گرما هم نیاز دارد، می‌توانید از این ماساژور استفاده کنید. گرما جریان خون را افزایش می‌دهد و به باز شدن عضلات فشرده و تنگ نیز کمک می‌کند. البته که این دستگاه هم برای کار باید حتما متصل به برق باشد، پس برای سفر و حمل مناسب نیست.
خریداران درباره این ماساژور چه می‌گویند: «خرید این دستگاه بهترین کاری بود که من توانستم برای درد گردنم بکنم. من بارها از پدهای حرارتی مرطوب، میزگردان، برس کمر و گردن و ... استفاده کردم، اما این دستگاه تقریبا جان مرا از درد نجات داد.» بهترین ماساژور برای بودجه کم این ماساژور به شما اجازه می‌‌دهد شدت لرزه سر ماساژور را تنظیم کنید و قیمت آن نیز از دیگر دستگاه‌ها بسیار پایین‌تر است، در حدی که شما می‌توانید آن را به یکی از عزیزترین‌های زندگی خود هدیه دهید. می‌توان گفت تنها مشکل این دستگاه نداشتن باتری است، برای استفاده باید آن را به برق وصل کنید و همین آن را برای شما غیرقابل حمل می‌کند.
خریداران درباره آن می‌گویند: «بهترین ماساژور دستی که تا به حال داشته‌ام، من دیوانه ماساژ هستم و دستگاه‌های زیادی را امتحان کرده‌ام.»
«من سندروم باند IT پای راست داشتم و این ماساژور توانایی‌ای در اختیار من گذاشت تا بتوانم بعد از مدت‌ها بدون درد راه بروم.» 6 ویژگی که دستگاه ماساژ دستی باید داشته باشد
یکی از نکاتی که هنگام خرید گجت‌ها و ابزار تکنولوژی مهم است، میزان و نوع درخواست‌ها و نیازهای شما از آن ابزار است. شما باید بدانید برای کار و هدفی که در نظر دارید، چه دستگاهی را تهیه کنید و برای این کار باید بدانید هر دستگاهی چه کارهایی می‌تواند داشته باشد. همچنین هر کدام از ابزارهای تکنولوژی قابلیت‌های مشترکی دارند و باید این قابلیت‌ها در آنها وجود داشته باشد. حال برای آن‌که بدانید کدام دستگاه ماساژ برای شما مناسب‌تر است، بهتر است نکات زیر را هم بدانید. سرعت و قدرت: اگر شما خیلی کار می‌کنید و اغلب با درد عضلانی مواجه هستید، باید یک دستگاه با حداقل دو درجه تنظیم قدرت و سرعت را انتخاب کنید، یکی با شدت و قدرت کمتر و یکی هم بیشتر برای وقتی که عضلات درد بیشتری دارند. نوع حرکت: آیا شما فقط دستگاه لرزشی می‌‌خواهید یا به دنبال دستگاه ارتعاشی با حرکت‌های تند و سریع هستید؟ یا فقط یک دستگاه ارتعاشی با حرکت دایره‌ای می‌خواهید؟ هنگام خرید یک دستگاه ماساژ مطمئن باشید که نوع حرکت آن برای شما مناسب باشد. قابلیت حمل: اگر می‌‌خواهید دستگاه ماساژ خود را حمل کنید، حتما یکی از آنها را انتخاب کنید که بتوانید در کوله یا چمدان خود آن را جای دهید. لوازم جانبی: بیشتر برای کدام قسمت بدنتان دستگاه ماساژ را تهیه می‌کنید؟ اگر فقط برای عضلات بزرگ خود مانند پشت و پا می‌‌خواهید از دستگاهی استفاده کنید که نیازی به لوازم جانبی نیست، اما اگر می‌‌خواهید از آن برای عضلات کوچکتر استفاده کنید، به یاد داشته باشید که لوازم جانبی دستگاه مهم هستند، تا از لوازم جانبی مناسب بتوانید برای عضلات کوچکتر مانند قوس پا نیز استفاده کنید. عمر باتری: عمر طولانی باتری همیشه سودمند است. به این فکر کنید که خسته از یک روز شلوغ و طولانی برگشته‌اید و به ماساژ نیاز دارید و می‌‌خواهید در همان لحظه از دستگاهتان استفاده کنید، پس اگر یک دستگاه با عمر باتری خوب داشته باشید، دیگر نگران باتری آن نخواهید بود. هزینه: برای خرید هر دستگاه یا گجت اولویت با بودجه شماست. درست است که دستگاه‌های گران می‌تواند بسیاری از خواسته‌های شما را تامین کند، اما این را هم بدانید که می‌توانید با بودجه کمتر نیازهایتان را برطرف کنید، اما همه امکانات را نداشته باشید.