سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید.

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213
نظــــــــر مـــــردم



جلوگیری از شیوع بیماری‌های طیور/ آقای صابر:  در شروع فصل سرما، انواع بیماری‌های طیور و دام در کشور رواج پیدا و خسارت‌های هنگفتی به جامعه و کشور وارد می‌کند. پیشنهاد می‌کنم با رعایت یک سری از نکات بهداشتی جلوی شیوع این بیماری ها گرفته شود. لذا افرادی که اقدام به نگهداری از دام و طیور می‌کنند و حتی افرادی که به صورت خانگی اقدام به نگهداری طیور می‌کنند، می‌توانند با ریختن مقداری آهک و آب آهک در قفس و محل نگهداری دام و طیور از شیوع بیماری‌ها جلوگیری کنند.
مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی/ آقای حافظ: این روزها با توجه به افزایش هزینه‌های زندگی امرار معاش برای بازنشستگان بسیار سخت است. سابقاً بازنشستگان با فعالیت‌های نیمه وقت جبران کمک خرج زندگی خود را می‌کردند که مدتی است کاری کرده‌اند که جلوی کار این افراد را گرفته‌اند و این افراد با مشکل روبه‌رو شده‌اند. از مسئولان درخواست توجه به این موضوع را داریم.
مشکلات یک هموطن معلول/ آقای صفرلو: از روستای لیقوان آذربایجان شرقی تماس می‌گیرم. اینجانب دارای معلولیت شدید هستم و تاکنون هیچ بسته حمایتی دریافت نکرده‌ام و جزو جاماندگان دریافت یارانه حمایتی می‌باشم. به من قول داده‌اند که به مشکلات ما رسیدگی کنند که این امر تابه حال محقق نشده است. از مسئولان درخواست کمک و مساعدت در این خصوص را دارم.
حذف یارانه‌ها/ یک شهروند: در فاصله 5/1 سالی که تا پایان دوره ریاست جمهوری آقای روحانی باقی است، ایشان تمام سوبسیدها را حذف کنند که ریشه تمام فسادها از این یارانه‌هاست.
مشکل آنتن‌دهی منطقه کیانپارس اهواز/ پیمان شهبازی از اهواز: در منطقه نفت وهابی کیانپارس مشکل آنتن دهی موبایل وجود دارد. از مسئولین درخواست می‌کنیم به این مشکل رسیدگی کنند.
آلودگی آرد مصرفی در گرگان/ آقای آریایی: در خبرها عنوان شده که در گرگان آرد مصرفی مردم آلوده شده است. آیا این آردها به تهران هم ارسال شده است یا خیر؟ چون خیلی از نانوایی‌های تهران آرد مورد نیاز خود را از گرگان تهیه می‌کنند.
 کمک به افراد زیر خط فقر/ آقای جلالی: پیشنهاد می‌کنم دولت به افراد زیر خط فقر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی کمک نقدی کند.