دبیر ستاد انتخابات: نامه و پیامک صرفا برای داوطلبان رد صلاحیت شده ارسال شده است

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: صلاحیت داوطلبانی که نامه، پیامک یا تماس تلفنی دریافت نکرده‌اند، تایید است.
به گزارش ایسنا، سید اسماعیل موسوی اظهار کرد: مراتب رد صلاحیت، به افرادی که صلاحیت آنها به تایید هیئت‌های اجرایی نرسیده است، از طریق ارسال نامه از سوی فرمانداری به آدرسی که در هنگام ثبت نام معرفی کرده‌اند، ابلاغ شده است. علاوه بر نامه، از طریق تماس تلفنی یا پیامک نیز به داوطلبانی که صلاحیتشان رد شده اطلاع رسانی شده است. وی همچنین خاطر نشان کرد: پیامک یا نامه فرمانداری، صرفا برای افرادی که صلاحیتشان تایید نشده ارسال می شود و طبعا، بیش از ۹۱ درصد داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان در هیئت های اجرایی بررسی و تایید شده است، این پیامک یا نامه را دریافت نکرده‌اند. به عبارت دیگر کسانی که نامه، پیامک یا تماس تلفنی دریافت نکرده ‌اند صلاحیتشان تایید است و مراتب تاییدشان به هیات‌های نظارت اعلام شده است.
موسوی در پایان یادآوری کرد: به موجب قانون، داوطلبان رد صلاحیت شده، می توانند تا اول دیماه شکایات خود را به هیات نظارت استان تحویل دهند.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از وضعیت مردم در شب یلدا گزارش می‌دهد آلودگی و گرانی، مهمانان همیشگی یلدا محمدعلی وکیلی رقابت با کدام نسخه و کدام برنامه‏؟ ساخت آپارتمان‌های «کوچک‏اندازه» می‌تواند مشکلات بازار مسکن را کم کند؟ 25متری‌های مشکل‌گشا! پس از انتصاب فروغی به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما، برنامه‌های ورزشی چگونه خواهند بود؟ غربالگری یارانه‌بگیران بزرگ‌ترین چالش قانون هدفمندی یارانه‌ها است 9 سالگی در آستانه یلدا! حسان دیاب با رای اکثریت نمایندگان پارلمان لبنان مکلف به تشکیل دولت شد مسیر دشوار آقای نخست وزیر روزگذشته نخست‌وزیر ژاپن میزبان رئیس‌جمهوری ایران بود تلاش شرق برای آشتی ایران با غرب موسوی لاری: مرز ما سقف جمهوری اسلامی و قانون اساسی است دبیر ستاد انتخابات: نامه و پیامک صرفا برای داوطلبان رد صلاحیت شده ارسال شده است فریدون مجلسی: FATF ازدواج غیرقابل فسخ نیست رئیس قوه قضائیه در نشست با مسئولان کمیته امداد: برقراری عدالت موجب کاهش فقر می‌شود حمله تمام‏قد اصولگرایان به دولت