همه احتمالات یک حمله بیولوژیک

رکسانا رضایی- احتمالی که آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۱ در فیلمی بنام شیوع جنبه های مختلف آن را شبیه سازی کرده و تبدیل به فیلمی سورئال نمودند.عجب اینکه بعد از گذشت قریب به ده سال از ساخت این کابوس، ما واقعیتی عینی را به نظاره نشسته ایم.
تاریخ گواهی می‌دهد در تمام ادوار خود شاهد چنین رخدادهایی بوده که بنا به زمان و مکان ماهیت بروز آن متفاوت بوده است.از عصر باستان تا به امروز برگ های فراوانی از تاریخ به جنایت امپریالیسم و نزاع همیشگی اش بر سر قدرت و قبضه جهان ثبت گردیده است.
نظریه ای که مدتهاست اذهان عمومی را به خود مشغول ساخته و حتی برخی رسانه های مستقل دنیا بارها و بارها درباره تاسیس آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در سایر کشورهای جهان، از جمله گرجستان و البته برخی متحدان آمریکا در شرق آسیا (همچون اندونزی) ابراز نگرانی کرده و هشدار می‌دهند.جالب آن که به رغم افشاگری رسانه ای و اثبات وجود آزمایشگاه‌هایی غیر قانونی که تهدیدی برای سلامت زیستی و انسانی به شمار می‌روند، تاکنون هیچ اقدام موثری از سوی دولت آمریکا یا نهادهای بین المللی و مدعیان صلح جهانی حتی برای تعطیلی این آزمایشگاه ها نیز صورت نگرفته است.
هرچند به‌دلیل ماهیت تروریستی و مخفیانه این نوع جنگ، عموماً اثبات تاثیرات عامدانه و جنگ‌افزار بودن این نوع بحران یا بیماری، حتی با گذشت زمان چندان ساده نیست، اما از سوی دیگر، وجود آن را به‌بهانه فقدان مستندات نمی‌توان نادیده گرفت.


با تمام تفاسیر آرزو می کنیم در صورت به واقعیت پیوستن این احتمال،ثانیه ها هر چه زودتر بگذرند و ما را برسانند به روزیکه مسبب اصلی این طاعون جهانی شناخته و رسوای تمام تاریخ بشریت گردد.
به حتم قول پروردگار بزودی به واقعیت خواهد پیوست و ما با تمام وجود لمس خواهیم کرد حقیقت کلام الهی را
وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ.
سایر اخبار این روزنامه
بازار مصادره و سرقت ماسک در جهان داغ است در حالیکه هنوز تا زمان آغاز پارلمان یازدهم باقی مانده است و کشور در بحران کرونا گرفتار است اصولگرایان از هم اکنون برای ریاست مجلس به رقابت با یکدیگر و لابی گری مشغول شده اند پیش نویس لغو تحریم‌ها در شرایط تحریم در مجمع عمومی سازمان ملل رد شد، ایران، روسیه و کره شمالی حامی آن بودند اما آمریکا، اتحادیه اروپا مخالفت کردند طرح فاصله گذاری اجتماعی به فاصله‌گذاری هوشمند تبدیل می‌شود کمتر از دوماه دیگر به آغاز به کار رسمی مجلس یازدهم باقیمانده اما عملاً یکی از سه قوه در متن و حاشیه ی مسائل خُرد و کلان کشور و جامعه دیده نمی‌شود؛ آفتاب یزد پاسخ به این سوال را بررسی می‌کند که آیا؛ چرا از این شاخه به آن شاخه می‌پریم؟ مراقب سهمیه ۳۶۰ لیتر بنزین باشید علیرغم هشدار ها دیروز خیابان های تهران و کلانشهر ها پر تردد شد .ناظران مشکلات اقتصادی راتنها دلیل ترک قرنطینه خانگی می دانند مردم بالاخره سفر بروند یا نروند؟! تست مثبت کرونای 40 نفر در اتوبوسرانی تهران همه احتمالات یک حمله بیولوژیک رانندگی در پایتخت را ایمن کنید اعتراض کرونا وارد است!