تخریب اصلاح‌طلبان و سلبریتی‌ها با رمز امامی!

آرمان ملي - مطهره شفيعي: باز هم ادعاي انتشار نامه‌ و امضاکردن آن از سوي هنرمندان! بر اين اساس پروژه تخريب هنرمندان، فاز بعدي آن بود که صداي مخالفت دلواپسان شنيده و بازار انگ‌زني گرم شود. نامه‌اي منتشر و چنين عنوان شد که نامه از سوي جمعي از هنرمندان خطاب به رئيس قوه قضائيه با هدف درخواست آزادي موقت سيدمحمد امامي است و علت اين تقاضا هراس از ابتلاي او به کرونا در زندان عنوان شد. اتهامات سيد‌محمد امامي بر کسي پوشيده نيست اما اينکه هنرمندان مطرح با علم به اتهامات امامي خواهان آزادي او شده باشند در هاله‌اي از ابهام است. در نامه مورد ادعا، به اين موضوع اشاره شده است که «پيش از اين امامي که براي نمايش فيلمي در کانادا حضور داشت تنها با يک تماس تلفني مرجع قضايي به ايران برگشت و به دادسرا مراجعه کرد» و در ادامه از رئيس قوه قضائيه درخواست شده با توجه به اين موضوع با آزادي موقت سيدمحمد امامي موافقت شود. پس از انتشار اين نامه يک سايت اصلاح‌طلب که پي به نيات پروژه جديد دلواپسان برده بود واقعي نبودن امضاهاي نامه را فاش کرد. انتخاب نوشت: «الان با محسن تنابنده صحبت کردم؛ گويا نام او را عامدانه و به دروغ در ذيل نامه آزادي «سيدمحمد امامي» منتشر کرده و براي اهالي رسانه فرستاده‌اند؛ چه کسي بهتر از «تنابنده‌ پايتخت» است که به خاطر محبوبيت و شهرت اين ايامش، مي‌تواند به اين نامه وجاهت دهد؟ براي صحت ادعاي تنابنده، حضوراً فايل صوتي او را در موبايلش شنيدم که با قاطعيت، امضاي نامه را رد مي‌کند. پس در اينکه او اين نامه را امضا نکرده و با قاطعيت آن را رد کرده، ترديد به خود راه ندهيد! شايد آنها که به خاطر سکانس پاياني «پايتخت6»، او را مورد هجمه و حمله قرار دادند، در تکثير اين ادعاي کذب، سهمي جدي داشته باشند!» يا سيدجلال الدين دري نوشته است: «به صراحت اعلام مي‌کنم من زير نامه‌اي موسوم به حمايت از آقاي محمد امامي را امضا نکرده‌ام و تمامي کساني که اين نامه را با اسم من منتشر مي‌کنند، بايد از اول ماه بعد، خودشان به عنوان متهم در برابر مراجع قضايي پاسخگو باشند». بر اساس آنچه ديروز در رسانه‌هاي اصولگرايان منتشر شده بايد مشخص شود که پروژه جديد آنها داراي دو هدف است: 1- تخريب اصلاح‌طلبان و 2- تخريب سلبريتي‌ها.
اصلاح‌طلبان وامدار امامي هستند!
رسانه‌هاي دلواپس پروژه تخريب هنرمندان از سوي رسانه‌هاي اصولگرا و دلواپس را کليد زدند و نکته قابل تامل آنکه برخي از اين اصولگرايان اقدام به انتشار تکذيبيه هنرمندان در امضاي اين نامه کردند و برخي ديگر بي‌توجه به اقدام طيف ديگر خود، اشاره‌اي به تکذيب‌ها نداشتند و به انگ‌زني به هنرمندان مشغول شدند. مانند مشرق نيوز که در مطلبي با تيتر«حمايت گروهي از سينماگران از يک مفسد اقتصادي!» نوشت: «برخي از سينماگران که اکثريت قريب به اتفاق آنها از حاميان يک جريان سياسي خاص بوده و هستند، نامه‌اي را خطاب به آيت‌ا... ابراهيم رئيسي، رئيس دستگاه قضا نوشتند و خواستار آزادي متهم اصلي اختلاس از صندوق ذخيره فرهنگيان شده‌اند» و در راستاي تخريب سياسي يک موضوع غير‌سياسي ادامه داده است: «در ميان امضاکنندگان اين نامه، اسامي ‌افرادي ديده مي‌شود که طي سال‌هاي اخير با برخي از سران جريان اصلاحات مراوده و نشست و برخاست هم داشته‌اند. نام برخي منتقدان سينمايي و روزنامه‌نگاران رسانه‌هاي زنجيره‌اي نيز در بين اين اسامي‌ هست. همچنين برخي از اين افراد احتمالا وامدار اين مفسد اقتصادي هستند و از اين نگرانند که برخورد با اين مفسد اقتصادي، موجب رسوايي آنها هم بشود». اين سايت در نهايت آورده است: «لازم است که دستگاه قضايي افراد امضاکننده اين نامه را زير نظر داشته و چرايي حمايت آنها از يک مفسد اقتصادي را ردگيري کند.» دلواپسان به‌خوبي نشان دادند که خواسته طيفي از آنها هجمه به اصلاح‌طلبان با هر ابزاري است و تصور مي‌کنند اگر اصلاح‌طلبان را داراي ارتباط با امامي معرفي کنند از محبوبيت و اعتبار اصلاحات کاسته خواهد شد. اصلاح‌طلبان در پاسخ به اين ادعا، انتخابات مجلس يازدهم را به دلواپسان يادآوري مي‌کنند که در نبود کانديداهاي اصلاحات ميزان مشارکت افت داشت.
سلبريتي‌ها حقوق مشکوک را پس ندادند


برنامه درنظر گرفته شده براي ديگر سايت اصولگرا تخريب سلبريتي‌ها بود. رجا‌ نيوز نوشت: «جمعي از بازيگران و کارگردانان سينما در نامه‌اي به آيت‌ا... رئيسي خواستار آزادي محمد امامي، متهم اختلاس صندوق ذخيره فرهنگيان و فسادهاي اقتصادي بانک سرمايه شدند. در بخشي از اين نامه درباره‌ محمد امامي آمده است که وي «کارآفرين و توليدکننده‌اي خلاق است». احتمالا منظور سلبريتي‌ها از اين توصيفات فروش املاک به بانک سرمايه آن هم چند برابر قيمت و غارت سرمايه‌هاي صدها هزار معلم توسط امامي است. اين درخواست در شرايطي صورت گرفت که پس 26 ماه از دستگيري امامي همچنان همکاران سينمايي وي، که دستمزدهاي ميلياردي آنان مشکوک به آلودگي از محل اختلاس صندوق ذخيره فرهنگيان است‌، حاضر به پس دادن اين پول‌ها نشده‌اند. محمد امامي با استفاده از اين پول‌هاي بادآورده‌ و سرمايه‌گذاري‌هاي کلان در سينماي کشور سعي کرده بود حاشيه امني براي خود درست کند. شايد اکنون راحت‌تر بتوان اين نکته را بدون استدلال و هر گونه توضيحي براي مردم نمايان کرد که ادعاي مردمي بودن سلبريتي‌ها تا چه ميزان بهره‌اي از واقعيت داشته است». سلبريتي‌ها و کمک‌هاي بخشي از آنها به بيماران کرونا سبب ناراحتي دلواپسان شده و تصور مي‌کنند تابلوي «ما همراه مردم هستيم» از آنها گرفته و به سلبريتي‌ها داده شده است!