تأكيد جامعه مدرسين بر اصلح بودن حجت‌الاسلام رئيسي

به گزارش رسا، در اين بيانيه كه به امضاي علي ابراهيمي، مسئول دفتر جامعه مدرسين حوزه علميه قم رسيده، آمده است: در پي اظهار نظرهاي گوناگون در رابطه با حمايت جامعه مدرسين حوزه علميه قم از حضرت حجت‌الاسلام والمسلمين حاج سيد ابراهيم رئيسي (دامت توفيقاته) به اطلاع مي‌رساند؛ جامعه مدرسين حوزه علميه قم پس از برگزاري جلسات متعدد و بحث و بررسي‌هاي گوناگون در مورد مصاديق اصلح و با در نظر گرفتن همه‌ جوانب و طبق روال دوره‌هاي گذشته، سرانجام در جلسه‌ رسمي شوراي عالي جامعه مدرسين مورخ 08/02/1396موضوع به رأي گذاشته شد، كه با اكثريت حاضرين در جلسه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمين حاج سيد ابراهيم رئيسي به‌عنوان كانديداي اصلح در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري معرفي شد. ليكن در پي شيطنت‌هاي برخي رسانه‌هاي تفرقه‌افكن در ايجاد تشكيك در اذهان عمومي مواردي چند به محضر شما امت مومن و انقلابي تقديم مي‌گردد.  1ـ آرايي كه در جلسات شوراي عالي جامعه مدرسين گرفته مي‌شود به صورت مخفي بوده و هيچ‌كس از آراي ديگري مطلع نمي‌باشد، بنابراين انتشار اسامي برخي از اعضاي محترم اين نهاد در رسانه‌ها به‌عنوان موافق يا مخالف گمانه زني است و هيچ اعتباري ندارد.  2ـ ضمن احترام به آرا و نظرات همه اعضاي محترم به اطلاع مي‌رساند، برخي بزرگواران در جلسه رأي‌گيري مورخ 1396/02/08جامعه مدرسين حضور نداشتند، برخي اعضاي محترمي هم هستند كه مدت‌هاست توفيق نداريم كه در جلسات در خدمت‌شان باشيم، و اين طبيعي است در هر تشكيلاتي آراي موافق و مخالف وجود دارد.
 در هر صورت نظر كساني كه رأي موافق داده‌اند و كساني كه نظر ديگري دارند محترم مي‌باشد. و اين در حالي است كه طبق روال دوره‌هاي گذشته همواره در بيانيه جامعه مدرسين اكثريت آراي حاضرين در جلسه مطرح شده است.  3ـ شنيده شده برخي با بي‌تقوايي، موافقان يا مخالفان را به احزاب و گروه‌هايي خاص منتسب نموده‌اند، كه بايد گفت علما و اعضاي محترم جامعه مدرسين بر اساس معيار‌هاي عقلي و شرعي خود اقدام مي‌نمايند و در ارائه‌ آراي مثبت و منفي مستقل عمل مي‌كنند.  4ـ هر چه به زمان انتخابات نزديك‌تر مي‌شويم بايد بدانيم حفظ آرامش فضاي جامعه يك ضرورت است و كساني كه به‌دنبال ايجاد تفرقه هستند در حقيقت به ملتهب شدن فضا كمك مي‌كنند و بايد بدانند با اين امور نه رأي علما تغيير مي‌كند و نه مي‌توانند از تأثير‌گذاري رأي داده شده جلوگيري كنند.  5ـ در پايان به اطلاع مي‌رساند، مصوبه اكثريت اعضا حاضر در جلسه جامعه مدرسين، نسبت به اصلح بودن حجت‌الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي بر قوت خود باقي است و هيچ ترديدي در آن حاصل نشده است. اميدواريم روز 29 ارديبهشت با همت بلند ملت شريف ايران اسلامي بنا بر تأكيدات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) شاهد انتخاباتي با شكوه باشيم و خداوند تبارك و تعالي نيز بهترين‌ها را براي اين ملت مقدر بگرداند. ان‌شاءالله.
سایر اخبار این روزنامه
كماندوهاي امريكايي به صورت مخفيانه تروريست‌هاي سوري را آموزش مي‌دهند سرويس‌هاي امنيتي آلمان پناهجويان را مورد بازجويي قرار مي‌دهند طرح احتمالي تحريم ميشل عون ۱۵۶ ناشر از حضور در نمايشگاه كتاب آينده محروم شدند سالم‌سازي مدارس فوتبال با پلمب؟ ترامپ گرفتار طوفان خودساخته سهم تقريباً هيچ زنان از دولت يازدهم زنده باد اخلاق عيادت رهبر انقلاب از آيت الله شاهرودي، پروفسور تربيت و دو مادر شهيد و جانباز روحاني به مناظره دوطرفه دعوت شد لوله به جاي ارائه برنامه! رئيسي: سينه‌ام پر از اسرار است اخلاق اجازه نمي‌دهد مثل ديگران باشم ادامه تكذيب حضور قهرمانان در ستاد روحاني تأكيد جامعه مدرسين بر اصلح بودن حجت‌الاسلام رئيسي هلال احمر يا ستاد بنفش؟! سنا از «واكنش وحشتناك» ايران بترسد دولت يازدهم پرخرج‌ترين دولت ايران معرفي شد شارژ 300ميليارد دلاري زرادخانه سعودي سهام عدالت 10ميليون توماني مگه داريم؟ مگه ميشه‌؟ سپاه در انتخابات دخالت نمي‌كند