عیار «طلا»ی 15 هزاری شاکی جدید فوتبالی و دعوای خونبار تاریخی !

* هفته گذشته بود که یک رسانه ایتالیایی از پیشنهاد فدراسیون فوتبال به استراماچونی خبر داد. خبری که با واکنش سریع   فدراسیون فوتبال مواجه شد. همان موقع بود که همه مجاب شدیم که فدراسیون به هیچ وجه بودجه جذب مربی سرشناس‌تر را ندارد. در حالی که ناگهان وکیل آندره‌آ استراماچونی این پیشنهاد را تایید کرد.   هنوز یادمان نرفته که فدراسیون قبلا هم چنین اشتباهی کرده است. همان موقع که  فدراسیون با ویلموتس قرارداد بسته بود ، همزمان مشغول مذاکره با مربیان دیگر بود و سرمربی سابق   بلژیکی تیم ملی با استناد به آن فدراسیون فوتبال ایران را به پایبند نبودن به قرارداد و تعهداتش  متهم و به فیفا شکایت کرد‌.   آیا ماجرای ویلموتس باز هم تکرار می‌شود؟ خراسان ورزشی را بخوانید.
* پس از «خروج»، فیلم «طلا» چهارشنبه‌شب در سینمای آنلاین اکران شد. هومن سیدی در نقش «منصور»  و  نگار جواهریان در نقش «دریا» با بازی‌های متفاوت و بعضا درخشان، در  «طلا» بازی کرده‌اند.  بعد از شیوع کرونا، «طلا» دومین تجربه اکران فیلم‌های سینمایی  است و بی تجربگی در اکران آنلاین فیلم‌ها تا حدودی خبرساز شده.   اکران مردمی، قیمت بلیت و...  آیا «طلا»ی 15هزارتومانی از خروج 12 هزارتومانی سبقت می‌گیرد؟! صفحه 6 را بخوانید.
* ماجرای دعوای خونبار پدرزن و یک داماد از نوع تاریخی اش؛ بنیتو موسولینی دیکتاتور ایتالیایی که خون بسیاری از مردم بی‌گناه را در جنگ جهانی دوم ریخت دامادی به نام «گالئاتسو چانو» داشت که دست برقضا،  با دستور پدر زنش اعدام شد. اما چطور؟ تکلیف دختر چه شد؟ صفحه تاریخ را بخوانید.