خریدو فروش نوزادان در حاشیه بیمارستان‌ها توسط دلالان!

گروه اجتماعی- در ادامه واکنش ها به گفت وگوی تکان دهنده خراسان با یک دلال نوزاد که چهار روز قبل در همین صفحه منتشر شد، اکنون ایسنا به سراغ  معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی رفته و این موضوع را با وی در میان گذاشته است. آقای حقدادی در سمت معاونت امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی تایید کرده است که در حاشیه بیمارستان ها، دلالان اقدام به خریدوفروش نوزادان می کنند: «خریدو فروش نوزادان خانواده‌هایی که از لحاظ مالی توانایی نگهداری فرزند را ندارند در حاشیه بیمارستان‌ها توسط دلالان صورت می‌گیرد خانواده‌هایی که از لحاظ مالی توانایی نگهداری فرزند را ندارند، دچار فقر مالی شدید یا اعتیاد هستند  یا ناخواسته صاحب فرزند می‌شوند ممکن است فرزند خود را بفروشند و این خریدو فروش نوزادان گاهی در حاشیه بیمارستان‌ها توسط دلالان صورت می‌گیرد.»
این مسئول البته تاکید می کند که با پیگیری های بهزیستی خراسان رضوی و مدیران بیمارستان ها توانسته اند این ننگ را از بیمارستان ها پاک کنند.
 آقای حقدادی این طور می گوید: « البته سازمان بهزیستی طی جلساتی که با مدیران بیمارستان‌ها داشته، توانسته این امر را از بیمارستان‌ها پاک کند.»حقدادی درباره روند فرزندخواندگی هم توضیحاتی داده و آماری را هم بیان کرده است: «سال گذشته در خراسان رضوی حدود 350  فرزند را برای سرپرستی به خانواده‌های تایید شده ازسمت دادگاه داده‌ایم. همچنین در سال گذشته، به 30 بانوی فاقد همسر فرزند تحویل داده شده است. در دو سال گذشته،  سرپرستی 60  کودک خاص   نیز به عهده گرفته شده است.»